RUC'ere imod RUC's nye logo

Quoted post


Gæst

#25

2015-11-20 23:52

Det her er faktisk meget sigende. Jeg sidder faktisk på 3 semester og skal bruge alle de her kommentare i til en kommunikations eksamen. Nu undre det mig faktisk at vi har fået et så åbent forum, med så mange kommentare som en del af opgaven, jeg mener de her svar kommer jo bare rullende. Jeg håber fandme det bliver taget i betragtning til bedømmelse, hvis man ikke lige når at holde sig opdateret med de seneste svar. Hvis det ikke er sagen så giver jeg jer fuldstændig ret i at det faglige er helt henne i vejret #ikkeflerekommentarertak #skalbrugedethertileksamensåholdligekæft 

Svar


Gæst

#27 Re:

2015-11-21 10:05:43

#25: -  

 Næ, din eksamen er sku nok kun rigtig vigtig for dig. Der er andre her der har noget på hjertet mht. RUC's fremtidige image udadtil. Så held og lykke med eksamen og lad venligst være med at opfordre et diskussionsforum til at være stille pga. dine egne behov. 


Gæst

#28 Re:

2015-11-21 12:57:36

#25: -  

Det var da en fjollet kommentar at fyre af og temmelig egoistisk for en RUC'er, vil jeg mene. 

I forhold til debatten om logoet, så er jeg enig i, at man godt kunne trænge til en opdatering, selvom jeg finder symbolikken i korallen meget fin. Problemet med den er bare, at hvis ikke du har fået at vide, at det er en koral, så er det svært at se. Det nye logo er dog helt hen i vejret, det passer slet ikke til RUC. Det er for strømlinet og "firkantet" i den forstand, at der ikke er plads til, at man tænker udenfor rammerne og er kreativ, hvilket står i kontrast til brugen af de forskellige farver i tekst og baggrund, idet det netop symboliserer mangfoldighed og plads til alle - som i øvrigt er en af de vigtigste (synes jeg) budskaber for RUC. Men det holder jo slet ikke, at RUC har et logo, hvis budskab kan siges at være, at der er plads til alle, såfremt I holder jer indenfor rammerne! 

Nej. Prøv med nej.