Remove Bengt Holst From Copenhagen Zoo

Quoted post


Gæst

#585 Re: Re: Re: Re:

2014-02-19 14:46

#583: - Re: Re: Re:

Ja, måske fodrer folk deres hunde med det, eller jeg kan jo forstå at du nok køber det, men jeg kan love dig at vi er mange som ikke længere bruger penge på den slags; med de 80-120 gram kød en voksen person har behov for dagligt har de fleste vel råd til at købe ØKO og FRILAND, som også smager bedre iøvrigt, og endelig er der også mange som lever som vegetar eller veganer; proteinbehovet kan sagtens dækkes gennem nødder, mandler, avocado etc.

Så vidt jeg ved er mennesker da ikke skabt som rovdyr, vi har da ikke rovdyr-tandsæt, og vor fordøjelse har ikke for godt af kød i det hele taget!

Svar


Gæst

#591 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-21 22:12:54

#585: - Re: Re: Re: Re:

Jeg køber aldrig dansk kød for jeg bor i Vest Afrika. Her er økologibølgen ikke helt slået igennem endnu. Der er heller ikke mange vegetarer. Til gengæld køber folk ikke meget kød for det er nemlig meget dyrt (selv efter danske forhold) og dårligt (Efter danske forhold)

Men de fleste er nu glade for at få kød, for det er et rigtigt godt proteintilskud hvilket er vigtigt for ikke af dø af protein mangel når nu ens hovedføde er Kassava.

Men alle mine venner er meget misundelige på det billige svinekød af meget høj kvalitet man kan købe i mit hjemland Danmark. En sådan effektiv fødevareproduktion er noget de ville ønske de havde.