Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

TheArtemisiolius

#10766 Re: Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne...

2014-01-29 12:24

#10746: AJ.... - Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne...

Da du skrev at AJ var styret af zio banden var jeg straks klar over at her var én der havde sat dig godt ind i tingene. Det med de små selvforsynende samfund i pagt med naturen om med henblik på at udvikle sig som menneske lyder totalt godt og er i perfekt tråd med hvad jeg selv tror på. Men må indrømme at jeg meget af tiden går rundt med tusind tanker istedet for blot at handle ~ Må være et visionært tegn lol

PS: gad vide om det/de kommende økonomiske kollaps ikke i virkeligheden ender med blodsugernes endeligt !

Svar

AJ....

#10775 Re: Re: Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne...

2014-01-29 12:30:26

#10766: TheArtemisiolius - Re: Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne...

Lige præcis, det virker som et form for kodeord når man siger det ;) Det gør det nemlig, jeg skal til møde på lørdag ude i "Friland" på Djursland, hvor emnet er at bygge et 6 families samfund bygget med grundlag i: permakultur, viden og læring, skabe sociale egenskaber etc. Min bedste ven og jeg har været undervejs i lang tid med planlægningen. Det bliver sponsoreret af Dyrenes Beskyttelse og Naturfredningsfonden(eller sådan noget, kan ikke lige huske navnet præcist) og man har allerede fået en godkendelse fra kommunen.

 

P.S. Det er et meget svært spørgsmål at besvarer, men der er de små selvforsynende samfund enormt vigtige, da det kan blive den eneste mulighed for overlevelse.