Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

TheArtemisiolius

#10729 Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne...

2014-01-29 11:52

#10694: - Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne...

Det er desværre sandt at AJ synes at være dobbeltagent. Men taget i betragtning at han alligevel gæster folk som David Icke, Texe Marrs, Gereld Celente, Paul Craig Roberts mf. som jo selvom de går rundt om den varme grød, godt er klar over hvem der trækker i trådene, tror jeg alligevel at AJ som patriot på en måde har slået en handel af med dem. Efter sandheden om 9/11 spredte sig som en steppebrand og Israel kunne risikere at få hammeren, den helt store at føle gav man grønt lys for alternative internet-truthers så længe de ikke ville røre det "varme emne". Enderesultatet er dog det samme: Flere verden over og især i USA end nogensinde er vågnet dramatisk op. Husk på at Jones også har kæmpet for gun ownership, selvom man har forsøgt med alle psykologiske midler at franarre dem den konstitutionelle ret til selvforsvar - ikke mindst overfor en tyrannisk regering ude af kontrol !

Men jeg er klar over hvad du siger og jeg er næsten enig... så her er et andet link der ikke danser omkring emnet:

http://www.veteranstoday.com/

PS: det var et hurtigt og ikke mindst godt svar på mit skrevne. Det varmer mig at få bekræftet på regelmæssig basis at folk for alvor er ved at have regnet den ud. Vi må bare vente på at vi når de kritiske masser (ikke nødvendigvis flertal, da masserne har det med at sove lidt for længe) og kan afsætte vampyrerne og skabe verden i vores billed. Husk på hvad Ron Paul sagde: En revolution kan gennemføres med blot en blot 5% aktiv del af befolkningen. Historien har vist det. Vi må bare fortsætte med at sprede hvad vi ved og sørge for at et endnu værre tyranni ikke rejser sig i stedet: Kommunisme :)

Svar

AJ....

#10746 Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne...

2014-01-29 12:03:36

#10729: TheArtemisiolius - Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne...

Jeg har i noget tid siddet med et smil på læben og en smule lettelse i sindet, fordi der er rigtig mange herinde, der for længst er vågnet! Jeg vågnede selv for 2½ år siden, jeg har læst bøger og set dokumentarer i stor stil og gør det stadigvæk, dog med mere blik på at skabe et nyt lille samfund her i DK, hvor vi vil leve med naturen og udvikle sig som menneske.

Vi skal begynde at fokusere på alt det positive og alt det vi kan gøre for at leve frit og blive bedre til at samles og organisere små selvforsynende samfund!