Lad lille Rasmus hvile i fred i København ved hans far Carsten

Quoted post

Jannie

#43 Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-20 22:19

At stemme om hvor lille Rasmus skal hvile fred?
Hvem har givet jer ret til at bedømme det?
I skulle skamme jer! Lad da den stakkels familie (OG MOR) sørge i fred!!!

Svar


Gæst

#47 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-20 22:35:20

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

hvad fanden bilder den mor sig ind at tage et lille barns liv gid hun vil rådne op og få tæv

mona

#49 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-20 22:47:26

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

Jannie, vi skammer os bestemt IKKE! Vi støtter op om faderen og Rasmus og den efterladte familie i København! Dette er IKKE en stemmeseddel, men det er en måde at lade RASMUS få sin stemme tilbage og blive hørt når nu den er blevet taget fra ham af hans EGEN MOR!

Ville du selv ligge begravet i samme by hvor din morder boede? Jeg forstår slet ikke din negativitet og at du ikke kan se der er noget galt med loven?
Og hvordan vil vi kunne sørge i fred når vi ikke engang kan sørge med Rasmus ved vores side?

kim

#58 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-21 01:31:54

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind? Så du synes det er helt fint, at barnets morder skal have lov at bestemme hvor hendes offer skal begraves?......

 

:-/

#183 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-25 18:13:09

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

Hvad er du da for en idiot? Har du ikke fattet at den sindsyge kælling har slået sin søn ihjel. Hende skal der da ikke tages en skid hensyn til. Hvis du virkelig mener, at vi skal tænke på hendes " sorg ", så er du godt nok underlig

Helle

#190 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-25 19:49:20

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

Jeg kan ikke tage mig af at morderen sørger. Det skulle hun nok have tænkt lidt på, på hendes 10 kms løbetur, INDEN hun satte hendes lille søn på skødet og kværkede ham med sine bare næver.

Jeg har absolut INGEN sympati for hende. Min sympati går ene og alene til Rasmus den stakkel, og faderen samt hans familie.

En mors vigtigste opgave er at varetage barnets behov, og beskytte den. Hun har slået ham ihjel. Det er sgu ikke at varetage barnets behov.


Gæst

#200 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-25 20:50:05

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

Øh hvilken planet er du faldet ned fra????

Fatter du ikke at moderen har slået barnet ihjel og nu prøver vi på at hjælpe Carsten med at få lov til at begrave sin lille søn på Frederiksberg og ikke i Ålborg som mo(r)deren ellers har bestemt?

Du trænger da virkelig til at få undersøgt hovedet, når du kan komme med sådan en åndsforladt kommentar!!!

Vælg et brugernavn

#220 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-25 22:45:32

Steen Bonvang

#364 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-27 12:17:12

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

Det er jo netop det vi prøver på, at give den stakkels familie (OG FAR) en mulighed for at sørge, fordi som det er lige nu har han ingen muligheder for at gøre det. Men kan jeg undre sig om hvad det er for nogle mennesker du omgås, siden du mener at offrene ikke skal havde noget at sige, og at gerningskvinden skal havde alle rettighederne.