Gør Øverød til en trafiksikker by


Gæst

/ #4 Re:

2012-04-19 22:41

#3: -

For år tilbage var der ofte politi med fartmålinger "øst" for Borgmester Schneidersvej/ Øverødvej krydset, det gav vidst mange penge i een eller anden kasse, der var i alle tilfælde mange der blev standset.Men dette er nok sparet væk. Heroppe i "vores" ende af Øverødvej er der et stykke vej mellem Borgmester Schneidersvej og Forældrekredsens Børnehave hvor der ingen sving er på vejen, dette indbyder til MANGE fartoverskridelser. Der gasses op efter rødt lys og så går det ellers derud af, jeg tror ærlig talt ikke BUMP vil være værre at leve med. Om natten er det de travle mennesker fra hjemmeplejen der kører ræs herude, sammen med taxa'erne. Der køres ganske hensynsløst, LANGT over de tilladte 50km/t, og det er ikke få gange jeg næsten har GENERET de bagvedkørende når jeg skal svige ind i min indkørsel eller ganske enkelt overholder de fartgrænser der er. Og så har det da forresten også kostet os flere kæledyr. Ved det også gælder mine naboer. Med andre ord, Øverødvej øst for Borgmester Schneidersvej er en motorvej....jeg glæder mig til der forhåbentlig snart kommer fartbegrænsende foranstaltninger.

Pia Lorite. Øverødvej 114