Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.


Gæst

/ #934

2016-09-06 12:25

Jeg har underskrevet for jeg vil gerne se statskassen skovle lækre cannabisafgifter ind, jeg vil gerne se øget mulighed for hjælp til misbrugere og jeg vil gerne se de kriminelle hashhandlere og deres bagmænd miste deres lukrative indkomst.
Men jeg er samtidig overbevist om at vi aldrig helt kommer den ulovlige hashhandel til livs.
Og besparelserne på udgifterne til Politiets cannabisbekæmpelse tror jeg ikke et øjeblik på.
Markedet blandt de helt unge er stort og en liberalisering vil ikke ændre på det, tværtimod vil salgspresset fra de kriminelle fokusere netop på gruppen af ikke-myndige teenagere, hvilket selvfølgelig forsat vil kræve en enorm politiindsats, måske ovenikøbet endnu hårdere, for der vil næppe være den mindste tolerance eller accept i befolkningen for hashsalg til de helt unge.
Det er et problem som jeg ikke aner, hvordan man skal løse, ikke at det ændre min holdning til at myndige selvfølgelig selv skal bestemme, hvad fanden de suger ned i lungerne...bare de fiser udenfor og gør det