Mistillid til vores regering


Gæst

/ #169

2016-03-21 08:44

fordi det kan ikke passe at livet skal forringes og direkte smadres for de svageste og de handikappede og syge her i samfundet, bare for at de rige kan få flere penge, det er et usselt forsøg på løndumping og landsforræderi.

Gamle ligger i deres eget skidt og venter, da der bliver skåret så kraftigt på hjælpen til dem, de får flere dage gammelt mad, det er sgu dem der har opbygget vores land, det er dem der har kæmpet for at selv de svage kan leve og have tag over hovedet.

Det står i loven at alle har ret til tag over hovedet og et sted at lave mad, men det gælder åbenbart bare ikke lige dem nederst i samfundet længere, da denne reform gør at folk ikke ville kunne have råd til de ting

De siger der vil komme skattelettelser til de lavest lønnede, men det er noget med 30kr mere udbetalt om måneden, jeg vil hellere undvære de penge og sørge for at de fattige har det godt.

vores regering er ved at sælge ud af vores land, på bekostning af mennesker, det er ulækkert og jeg skammer mig snart over at være dansk, ingen medmenneskelighed tilbage, skammer mig selv om det er politikerne som har indført alt det her skrammel