Tillad Toning af bilruder


Gæst

/ #19 Kan vi forenkle dette ?

2014-12-28 19:15

 Kære Thomas.

Skal vi prøve at undlade alle de totalt til grin argumenter såsom :

Mc køre med farvet visir,yep det kan ofte skiftes på 5-sekunder eller slås op.

Jeg bruger briller,ja så få nogen solbriller med styrke (har jeg selv gjort) eller går du altid rundt med tonede sideruder på siden af hovedet ? Og hvad gør du med frontruden ? Eller kører du rundt hvor du kun kigger ud af sideruden ?

Jeg vil hellere have tonede ruder end bruge solbriller.Ehm,jeg håber du tager dine solbriller af når det bliver mørkt,gør du det samme med din solfilm ? 

Det var nogen af de (må jeg selv indrømme) dårlige undskyldninger vi havde med til møde ved færdselsstyrelsen for en del år siden da vi forsøgte at få dem i tale.Og uanset at jeg selv syntes det ser godt ud må jeg også være ærlig og sige at det er udelukkende er udseendet der taler for dette forslag.Skulle du få nogen i tale,hvilket du aldrig får,hvad i himlen vil du svare når de spørger:

Hvorfor skal vi tillade at du gør noget ved din bil der helt uden tvivl gør den farligere for dig selv og dine medtraffikanter at køre i,især når det er mørkt ? 

Ja vi kunne heller ikke komme med en eneste god grund.

Du spilder din tid,og at sidde her og tale nedladende til folk der bruger tid på at få dig til at se på dette med bare en lille smule fornuft hjælper dig ihvertfald ikke.