Afskaf 4års reglen for læger

Paul Peterslund

/ #21 Re:

2013-04-15 12:44

#19: Michael Bøndergaard -  

 

Kære Michael (og Kathrine), Jeg er med på løn-beregningerne, og også at det ikke giver mening at vente til vi har sikker statistik før vi handler, men for mig kommer det til at virke utroværdigt når man blander det sammen, og får det til at se ud som om "beregninger" viser hele molevitten. Betragt det som ordkløveri og en provokation, eller, som det er ment, som en konstruktiv kritik, af den her benyttede kommunikation. Netop nu hvor store faggrupper bliver presset, brokker vi os i en situation med arbejde til alle i vores fag.... Det kan godt give bagslag..... I sådan en situation tror jeg at det er vigtigt at være troværdig og ærlig! Igen understreger jeg at jeg ikke er imod denne indsamling, og at andres arbejdsløshed ikke kan bruges som argument for vores sære vilkår.... Blot at hvis/når vi åbner denne debat, så skal vi bevare de akademiske dyder, der har givet os vores velgrundede troværdighed. (Jeg kan ikke umiddelbart finde de tal du henviser til, men kan man lave en sammenligning med de tal du beskriver ovenfor, med tidligere tiders tal? I så fald ville det måske give lidt mere kraft til frygten for 4-års-konsekvenserne) Mvh Paul Peterslund