Vi vil ha Producer Kristian tilbage
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi vil ha Producer Kristian tilbage.
|
Gæst |
#12016-06-30 10:27Fordi det er en vanvittig beslutning af fyre PK. Lytterne vil have GoNova som et samlet hold. Og det blir ikke det samme uden PK. Ligesom det ikke vil blive det samme hvis man tog en af de andre væk. Skam jer! |
|
| |
|
Gæst |
#22016-06-30 17:24Fordi vi vil have kristian tilbage |
|
| |
|
Gæst |
#32016-07-01 06:13Fordi uden producer Kristian ingen gonova. De er et team og han er den bedste. Han siger sin mening han siger hvad vi andre tænker ganske enkelt klasse |
|
| |
|
Gæst |
#42016-07-01 06:15Kristian er en del af Gonovas DNA og uden ham slet ikke det samme |
|
| |
|
Gæst |
#52016-07-01 06:15Kristian er en af de grunde til at jeg lytter til NOVA, og da jeg ikke kender grunden til fyringen, vil jeg have ham tilbage, hvis der var sammenhold i gruppen, tog de alle hjem indtil han var tilbage |
|
| |
|
Gæst |
#62016-07-01 06:16Fordi jeg allerede nu kan mærke, at der mangler det sædvanlige ping pong i min radio om morgenen - sorry, men det er et amputeret Gonova hold :( |
|
| |
|
Gæst |
#72016-07-01 06:22Enig med de øvrige. Go'Nova er ikke det samme uden Kristian. Ville heller ikke være det samme, hvis en af de andre var væk. |
|
| |
|
Gæst |
#82016-07-01 06:22Fordi go Nova ikke er det samme uden Kristian. |
|
| |
|
Gæst |
#92016-07-01 06:23Fordi han er en fantastisk radiovært og høre til GoNova holdet |
|
| |
|
Gæst |
#102016-07-01 06:34Go'Nova morgenhold uden Producer Kristian er som koncert med vat i ørerne |
|
| |
|
Gæst |
#112016-07-01 06:35Fordi han er genial. Siger det som vi andre tænker men ikke tør sige. Det er ikke det samme uden producer Kristian. Det er tæt på at man finder en anden radiokanal at høre... |
|
| |
|
Gæst |
#122016-07-01 06:53Det er ikke det samme uden producer kristian. |
|
| |
|
Gæst |
#132016-07-01 06:54Kristian skal bare være en del af holdet, han mangler |
|
| |
|
Gæst |
#142016-07-01 06:54Fordi PK er en fantastisk radiovært der tør sige tingene lige ud og har humor |
|
| |
|
Gæst |
#152016-07-01 06:55Producer Kristian skal være på gonova sådan er det bare |
|
| |
|
Gæst |
#162016-07-01 06:56Fordi Kristian ska tilbage til Nova.. Og det er ik det samme uden ham og han skønne latter |
|
| |
|
Gæst |
#172016-07-01 07:08Fordi Nova ikke er rigtig Nova uden Christian |
|
| |
|
Gæst |
#182016-07-01 07:10Seriøst et selvmål af Bauer Media.... skide tysker... :( |
|
| |
|
Gæst |
#192016-07-01 07:35Programmet er ikke det samme uden ham og han er savnet |
|
| |
|
Gæst |
#202016-07-01 07:37Fordi PK er for sej. Og han tør være sig selv |
|
| |
|
Gæst |
#212016-07-01 07:51Vil have ham tilbage, han er god |
|
| |
|
Gæst |
#222016-07-01 07:51Nova bliver ALDRIG det samme uden ham |
|
| |
|
Gæst |
#232016-07-01 08:24Kristian er deres alfa og omega. Uden ham vil der ikke den samme dynamik og sjove indlæg og ikke mindst "mærkelige" udtalelser/holdninger!! Trist at dette kunne ske for et så godt hold |
|
| |
|
Gæst |
#242016-07-01 08:29Elsker at høre Go´Nova, når jeg kører på arbejde hver morgen og de får mig i godt humør hver morgen....men nu er det altså ikke det samme :-/ |
|
| |
|
Susanne |
#252016-07-01 08:31Nu er mine morges ødelagt. Elskede min radio på vej til arbejde, elskede at grine helt for mig selv. Nu er morgen humøret ikke det samme. Vil have Kristian tilbage, så det kan blive nogle gode ture til arbejdet igen. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.