STØT BYGGERIET AF EN NY STORSTRØMSBRO
Kontakt forfatteren af dette andragende
Vi bor på Masnedø. Vi tør snart ikke køre under broen til vores bopæl. Hvorlænge skal man gå med den frygt?
Man må tilsyneladende stadig sejle under broens buer og kun der. Hvordan kan det i den forbindelese så tillades, at man stadig må køre under broen?
Re:
Der skal måske ske noget alvorligt før man besinder sig til, at komme igang med broen.
Ligeså sagde han. " i får den omfartsvej omkring Nykøbing F. som jeg vil have det, ellers får I først en i 2020." Sådan næsten lød ordene, og sikken en omfartsvej, den skulle have gået fra motorvejen og ud til Grdser landevej, efter Marrebæk, så havde der været mening i denne omfartsvej, jeg er glad for jeg ikke bor ud til Hovedvejen fra Eskilstrup til Marrebæk.
Men sådan er det, husk det næste gang I sætter Jeres X
Fordi jeg to gange er punkteret på broen pga. hullerne og en gang har jeg knækket et hjulleje igen pga. af et hul. Lappeløsninger er NO GO. Farligheden med den utroligt smalle vognbane gør også at der er røget et sidespejl 2 gange de seneste år. Ved passage af bus eller traktor med halmtransport til Madsnedø-værket må modgående holde næsten helt stille for at undgå påkørsel.
Sidegevinster kunne jo også være at undgå mangel på kvalificeret arbejdskraft - og hurtigere togforbindelser til Kbh for de mange pendlere der hver dag rejser med tog.
Bruger broen hver dag på arbejde, kan se at den ikke har det godt, og set i lyset af udsættelse af Femarn forbindelsen, er det vel nu vi skal i gang, da der jo ellers ikke er nok arbejdskraft til begge projekter.
Så kære politikere, sæt i gang !!
| This discussion has been closed. |