STØT BYGGERIET AF EN NY STORSTRØMSBRO

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STØT BYGGERIET AF EN NY STORSTRØMSBRO.


Gæst

#301

2015-12-09 13:29

tror ikke den vil holde til år 2024. Er lidt på tale at cykelstien er ved at være for dårlig. Der er mange der bliver berørt af det. Den skal jo bygges selv om Fehmon forbindelsen ikke bliver til noget. Så se at komme i gang.

Gæst

#302

2015-12-09 21:09

Vigtigt for vores landsdel det skaber arbejdspladser og liv i vores område

Gæst

#303

2015-12-10 12:28

Storstrømsbroen trænger voldsomt til at blive skiftet ud, og med den elendige regering vi har lige nu, må der lægges et pres, som de ikke kan ignorere.

Gæst

#304

2015-12-10 12:35

Vi bor på Masnedø. Vi tør snart ikke køre under broen til vores bopæl. Hvorlænge skal man gå med den frygt?


Gæst

#305

2015-12-10 12:42

Man må tilsyneladende stadig sejle under broens buer og kun der. Hvordan kan det i den forbindelese så tillades, at man stadig må køre under broen? 


Gæst

#306 Re:

2015-12-10 12:46

#305: -  

 Der skal måske ske noget alvorligt før man besinder sig til, at komme igang med broen.


Gæst

#307

2015-12-10 20:53

Fordi Storstrømsbroen er vores og alle andres vej og livsnerve mellem landsdelene her i danmark, men sandelig og udenfor landets grænser. hvor skulle togene fra Tyskland og Sverige ellers køre, der er jo ingen andre spor, med mindre man tager den over Jylland. fatter ikke den ikke snart bliver projekteret, den er jo skrøbelig at køre på.... altsa?????

Gæst

#308

2015-12-11 18:37

Da jeg tit køre over den i traktor kan jeg rigtig se hvor dårlig den er ,det er ikke okay hvis den en dag bliver lukket hvad så med toget. nu skal vi vel ikke kobles af selv om vi er fra Lolland jeg og mange andre synes vi mangler nogle borgmester der råber op nu Guldborg/ Lolland hvad fanden laver i

Gæst

#309

2015-12-11 19:45

Min familie bor dels på Falster, og dels i Sydsjælland/Vordingborg - og er afhængige af transport over denne bro! Ved Faro-broløbet d. 5 september 2015, hvor jeg cyklede over broen, fremgik det meget tydeligt, hvilken dårlig stand broen er i, selvom der hele tiden repareres på den, så det overhovedet kan lade sig gøre at køre over den! Efterhånden betvivler jeg dog, om det er forsvarligt!

Gæst

#310

2015-12-12 07:59

Jeg har boet i Nr. Vedby på Falster og oplevet broens forfald. Vejdelen vil være et savn. Jernbanedelen er uundværlig for pendler til det øvrige Danmark

Gæst

#311

2015-12-12 15:32

Fordi enhver som benytter broen jævnligt, ved at den er i en skrækkelig forfatning. Det kan kun gå for langsomt med at få bygget en ny....!

Gæst

#312

2015-12-12 20:26

Fordi Storstrømsbroen er nedslidt og kan ikke undværres

Gæst

#313

2015-12-13 07:48

For at vise centralmagten i København at der faktisk stadig bor mennesker udenfor København. Uanset Femern eller ej.

Gæst

#314

2015-12-13 12:13

Ønsker ikke for nogen, at den styrter sammen imens de køre over. Og den er god for LOLLAND det kan måske sætte lidt skub i det hele. Tak kurt

Gæst

#315

2015-12-13 18:20

Det er ikke første gang venstre med Lars Løkke i spidsen har sagt nej til en ny Storstrømsbro. Det gjorde han også sidste gang han var statsminister.
Ligeså sagde han. " i får den omfartsvej omkring Nykøbing F. som jeg vil have det, ellers får I først en i 2020." Sådan næsten lød ordene, og sikken en omfartsvej, den skulle have gået fra motorvejen og ud til Grdser landevej, efter Marrebæk, så havde der været mening i denne omfartsvej, jeg er glad for jeg ikke bor ud til Hovedvejen fra Eskilstrup til Marrebæk.
Men sådan er det, husk det næste gang I sætter Jeres X

Gæst

#316

2015-12-15 00:20

Fordi jeg to gange er punkteret på broen pga. hullerne og en gang har jeg knækket et hjulleje igen pga. af et hul. Lappeløsninger er NO GO. Farligheden med den utroligt smalle vognbane gør også at der er røget et sidespejl 2 gange de seneste år. Ved passage af bus eller traktor  med halmtransport til Madsnedø-værket må modgående holde næsten helt stille for at undgå påkørsel.


Gæst

#317

2015-12-15 06:55

Broen smuldrer dagligt og vi er afhængig af den vedrørende arbejde og børn og børnebørn

Gæst

#318

2015-12-15 08:45

Fordi den gamle er meget slidt og jeg vil ikke være den der falder i Storstrømmen sammen med broen

Gæst

#319

2015-12-15 08:55

Nuværende bro er jo saneringsmoden - jeg forstår ikke man ikke opstarter byggeriet af den nye Storstrømsbro NU - set i lyset af at Femern projektet er udsat, er det jo en oplagt mulighed at få bredt nødvendige anlægs investeringer ud over en længere periode ! (læs: samfundsøkonomisk)
Sidegevinster kunne jo også være at undgå mangel på kvalificeret arbejdskraft - og hurtigere togforbindelser til Kbh for de mange pendlere der hver dag rejser med tog.

Gæst

#320

2015-12-15 09:35

Bruger broen hver dag på arbejde, kan se at den ikke har det godt, og set i lyset af udsættelse af Femarn forbindelsen, er det vel nu vi skal i gang, da der jo ellers ikke er nok arbejdskraft til begge projekter.

Så kære politikere, sæt i gang !!


Gæst

#321

2015-12-15 13:51

Vi skal ikke vente med at bygge en ny bro, til den gamle braser sammen. Det vil da være, det rene galamatias. Vi skal så hurtigt som muligt, komme igang med, at bygge en ny.

Gæst

#322

2015-12-15 14:50

Det er den eneste mulighed at køre med tunge landbrugs maskiner over Storstrømmen.

Gæst

#323

2015-12-15 19:15

politikerne råber op om iværksættere - gang i hjulene o.s.v så nytter det jo ikke at man hægter en hel landsdel af, - for slet ikke at tale om det uanstændige, at hverken turister eller cyklister kan komme frem og tilbage hvad med ændring af stationer, spild af penge Femern forbindelse kan slet ikke komme på tale uden den bro

Gæst

#324

2015-12-16 01:59

Fordi byggerietaf broen skal i gang hurtigst muligt

Gæst

#325

2015-12-16 11:05

Fordi broen jeg netop kører på, er 78 år gammel. Der har været rigelig tid, til at spare op til en ny. Der er faktisk allerede sparet op flere gange, men regeringer i Danmark, er bare kommet til at bruge penge på noget andet.