Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)
Kontakt forfatteren af dette andragende
Stakkels dyr!! Vi kæmper for jer!
Vi tillader dyresex i Danmark
Pia Martinussen
...
http://videnskab.dk/kultur-samfund/sex-med-dyr-ja-hvorfor-ikke
1 "Jeg finder det frastødende så derfor skal det være ulovligt.." what? Jeg finder dit argument frastødende forbyd ytringsfrihed.
2 "Hvis du er til dyr så er du også pedofil..."
Okay mr. hetro så er du bøsse.. (intet ondt om homosexuelle)
3 "Det er unormalt og unaturligt så derfor skal det være ulovligt.." what? Så skyd din hund næste gang den prøver at have sex med en kat..
Men helt iorden kødædende hykler af "dyrevelfærdseksperter" lad os indføre jeres regler og gør det gældende for alle. Vil nyde at se en tøs få 10 år i fængsel og en behandlingsdom, fordi hun har givet hendes hund sko på, farvet dens pels eller hvordan folk nu vælger at misbruge deres dyr...
Syndes enlig den nuværende lov er meget fair, ikke perfekt men fair.
Re:
Jeg er stor tilhænger af, at straffe folk der på nogen måde lader andre levende væsner lide..!
Men..!! jeg fornemmer, at dette her udspringer langt mere af noget der er politisk korrekt, som vi alle sammen kan blive enige om at blive forarget over, og som vi alle sammen kan blive enige om at vi synes er klamt..! Det er i forvejen noget tabubelagt, som foregår meget skjult, så vi vil i realiteten, ikke ændre noget ved, at gøre det forbudt..! Det eneste det vil medføre er en ”hekse jagt”.. Det vil på ingen måde give dyrevelfærd..! ,
Det er jo dejligt bekvemt, at jagte dem vi ikke kan fange, frem for at konfrontere det der foregår lige foran os hver eneste dag..!!
Hver eneste dag, lukker vi hundrede tusindvis af dyr inde, i små bure, uden mulighed for at bevæge sig, eller leve som det er deres natur at gøre…! Men det kalder vi bare for produktion, fordi vi ikke ”har råd” til at give 2 kr for et æg, når det kan produceres for 0,90..! ?
Hvis man har prøvet at stå med en høne, der lige er blevet taget ud af sit bur efter et halvt års produktion, så ved man godt, at det burde forbydes..!!
.. Men det er vi bare vandt til, og derfor forarger det ikke så meget, som en kvinde der har sex med hendes hund, mens hendes mand ser på.. !! Ja, gu er det da klamt, og afsporet, set med mine øjne !!
Men jeg kan sgu da ikke smide hende i fængsel fordi JEG synes at det er klamt !!
.. det er det der kaldes for symbol politik..!
Re:
Jeg er stor tilhænger af, at straffe folk der på nogen måde lader andre levende væsner lide..!
Men..!! jeg fornemmer, at dette her udspringer langt mere af noget der er politisk korrekt, som vi alle sammen kan blive enige om at blive forarget over, og som vi alle sammen kan blive enige om at vi synes er klamt..! Det er i forvejen noget tabubelagt, som foregår meget skjult, så vi vil i realiteten, ikke ændre noget ved, at gøre det forbudt..! Det eneste det vil medføre er en ”hekse jagt”.. Det vil på ingen måde give dyrevelfærd..! ,
Det er jo dejligt bekvemt, at jagte dem vi ikke kan fange, frem for at konfrontere det der foregår lige foran os hver eneste dag..!!
Hver eneste dag, lukker vi hundrede tusindvis af dyr inde, i små bure, uden mulighed for at bevæge sig, eller leve som det er deres natur at gøre…! Men det kalder vi bare for produktion, fordi vi ikke ”har råd” til at give 2 kr for et æg, når det kan produceres for 0,90..! ?
Hvis man har prøvet at stå med en høne, der lige er blevet taget ud af sit bur efter et halvt års produktion, så ved man godt, at det burde forbydes..!!
.. Men det er vi bare vandt til, og derfor forarger det ikke så meget, som en kvinde der har sex med hendes hund, mens hendes mand ser på.. !! Ja, gu er det da klamt, og afsporet, set med mine øjne !!
Men jeg kan sgu da ikke smide hende i fængsel fordi JEG synes at det er klamt !!
.. det er det der kaldes for symbol politik..!
| This discussion has been closed. |
Rosa Andersen
Det er så svinsk at man kan få sig selv til at synes det i orden, at yde et andet væsen skade. Så der sku noget galt oven i bolten på de personer. Hvilket de skulle søge hjælp med.
Tænk alle de dejlige dyr, som der bliver udsat for dette. Jeg kan slet ikke styre min vrede og sorg over at nogle kan få sig selv til at skade de skønne væsner. De har følelser, som vi mennesker. Jeg kan slet ikke acceptere sådan noget. Det bare ikke okay. Så jeg er slet ikke i tvivl om støtter herfra.
Håber vi kommer igennem og får sat en stopper for dette her. Og kan bare ikke gå for hurtigt.
Undskylder, hvis jeg har stødt nogle med min måde, at skrive på. Men dette er bare et ømt punkt for mig. Er en kæmpe dyre elsker. Så det gør mig både utrolig gal og ked af det, når jeg ser/læser sådan noget her.
Ha' en fantastisk dag alle sammen. :)