Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg skammer mig over DK
Alle de undersøgelser der er, hvor de siger at dyr ikke lider overlast og at de ligefrem nyder det kan jeg slet ikke forholde mig til. Det kan da godt være at dyret nyder det, men så længe man har sex med et levende væsen uden at have samtykke (hvilket et dyr jo ikke kan give), så er det i mine øjne voldtægt. Det kan da også være at en handicappet pige der ikke ved bedre eller et lille barn kan "nyde" det, men derfor gør det jo ikke handlingen rigtig. De ved ikke bedre, men det gør vi. At have sex med et barn er pædofili, at have sex med ens eget barn er incest, at have sex med en uden samtykke er voldtægt - men at have sex med et dyr er bare helt okay. Kan de da slet ikke se hvor langt ude det er?????
Håber snart der bliver gjort noget ved dette KÆMPE problem!!!!
Denne underskriftindsamling er helt og aldeles nødvendig for at få skabt fokus på et problem, som almindelige mennesker til dagligt ikke hører noget som helst om.
Dyr kan ikke tale, så vi må være deres talerør, for at fortælle Danmarks befolkning, at det ikke er okay, at have sex med dyr. Det er en modbydelighed, der skal stoppes så hurtigt som muligt!
Derfor vil jeg på det kraftigste anbefale denne underskriftindsamling til ALLE!
Sammen står vi stærkere over for folkene inde på Christiansborg, der virker til at have mere travlt med at kigge på deres egen navle i forhold til at tage fat om et relativt nemt emne som dette. Jeg er sikker på, at det ikke ville kræve den store indsats fra deres side at få et lovforslag vedtaget. Det ville være helt absurd andet.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Dyr er levende væsener som kan mærke smerter. Og dyr skal på ingen måde bruges til at tilfredsstille mennesker sexuelle lyster. Det er så usmageligt, udover det er det som tidligere nævnt meget smertefuldt for de stakkels dyr. Dyr er på ingen måde tilgængelig og modtagelse for at kunne parres hele året rundt. Og igen, sex mellem mennesker og dyr er fuldstændigt absurd. Det skal stoppes, og det kan kun gå for langsomt.
Nu har vi kæmpet mod det svineri i mange år. Det er virkelig på tide at få dette stoppet. Udlændinge kan jo købe sig til Dyresex i Danmark. FØJ
| This discussion has been closed. |