STOP Fleksjobreformen
Kontakt forfatteren af dette andragende
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re: android скачать
Undskyld, men jeg fårstår intet af det. Kan det oversættes til dansk?
Re:
Skulle vi ikke prøve at få nogle flere underskrifter så politikerne kan se, hvor mange der synes at det her er fuldstændig vanvittigt? Send linket videre til familie og venner og lad os få samlet nogle flere sammen....
Samtidig er vi nødt til, at råbe politikerne og de faglige organisationer op. De faglige organisationer har vel også noget at skulle ha sagt - men har ikke set dem udtale sig nogen steder. Jeg har tænkt mig, at tage fat i HK og flere politikere, både dem der er "medsammen svorne" og dem som ku tænkes at have samme holdning som alle os.
Kan simpelthen ikke bare lade det her ske. Alle jer, der har overskud og mulighed for det - giv lyd og tag fat i dem, der har mughederne og stemmen til at ku ændre det her.
hvad synes du?
ang. dagpengereformen.
Jeg følte meget at jeg blev værdisat af kollegaer og ledere, fordi at jeg var med til at gøre en forskel i hjemmeplejen, og der var god økonomi i det for arbejdspladsen..
Håber også at kommende flexjobbere vil kunne opnå det.
mv
k l petersen
Re: Til nr. 13
jeg mener det er synd for mennesker som dig, der åbenlyst mangler sympati for mennesker . Mobning ER en alvorlig ting, og folk som dig, gør det bestemt ikke lettere for dem der har været udsat for det. Håber du selv har haft en fantastisk opvækst og voksenliv, og du med tiden vil værdsætter det, og det dermed kan give dig forståelse samt empati, for de der ikke har haft det let...
| This discussion has been closed. |