STOP Fleksjobreformen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STOP Fleksjobreformen.

Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-07-10 16:19


Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-07-10 16:21



Gæst

#403 Re: android скачать

2012-07-13 15:23

#401: - android скачать

Undskyld, men jeg fårstår intet af det. Kan det oversættes til dansk?

Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-07-17 15:18


Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-07-28 04:46


Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-07-31 00:05



Gæst

#407

2012-07-31 02:18

Reform er uværdig og er en hån imod syge mennesker eller handicappede.

Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-08-02 11:37


Gør noget

#409 Re:

2012-08-03 11:03

Hej allesammen

Skulle vi ikke prøve at få nogle flere underskrifter så politikerne kan se, hvor mange der synes at det her er fuldstændig vanvittigt? Send linket videre til familie og venner og lad os få samlet nogle flere sammen....

Samtidig er vi nødt til, at råbe politikerne og de faglige organisationer op. De faglige organisationer har vel også noget at skulle ha sagt - men har ikke set dem udtale sig nogen steder. Jeg har tænkt mig, at tage fat i HK og flere politikere, både dem der er "medsammen svorne" og dem som ku tænkes at have samme holdning som alle os.

Kan simpelthen ikke bare lade det her ske. Alle jer, der har overskud og mulighed for det - giv lyd og tag fat i dem, der har mughederne og stemmen til at ku ændre det her.

Gæst

#410

2012-08-03 19:42

mener virkelig vi skal synelig gøre hvor bundet man føler sig til ens nuværende fleks aftale med den nye reform den frustrende

Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-08-05 18:03


Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-08-06 03:33


Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-08-06 06:39


Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2012-08-07 09:25



Gæst

#415

2012-08-09 15:45

Lad os da bevare vores flexjobreform den er tiltænkt syge og handicappet og disse kan ikke arbejde mere selvom de gerne ville de har deres begrænsninger taget i forhold til en rask person at fjerne den er det samme som at fjerne deres sidste selvværd på arbejdsmarked og dette vil gøre dem mere syge at de ikke ved hvor man står omgange kan ikke engang arbejde til de er 60 år er det takkenfor at man har bidraget til arbejdsmarkedet man skal værne om disse syge og gamle mennesker og ikke mindst flexjobbere som i den grad skal have ro omkring sig og ikke kastes i kløerne på den usmagelige flexjobreform som en kvinde der ikke kender tilsystemet Mette Frederiksen har haft gang i jeg ved ikke hvad Mette er lavet af men jeg ved at de mennesker hun omtaler er lavet af blod og knogler og ikke metal de er almindelige borgere der også skal bruge penge for at leve og have tag over hovedet og børn har disse mennesker også som også har brug for at mor eller far kan gi dem bare lidt men det problem har Mette jo ikke for denne kvinde skal nok få skrabet til sig af frynsegoderne men måske hun kommer til at smage sin egen flexjobreform en dag hvem ved jeg kom jo bare ud for en ulykke derfor er jeg der idag i flexjob og skal og har brug for jobskift og her kommer Mette giftigkniv reform til at ruinere mig og ødelægge min hverdag over for min familie jeg vil i den grad blive ramt af denne usikkerhed vi går i møde trods jeg skal have ro omkring min person for Mette vi er ikke alle ens under vores sygdom
Anne

#416 hvad synes du?

2012-08-21 17:57

Jeg er ikke specielt højt lønnet, men kommer til at miste 2000 kr efter skat om måneden. Det synes jeg er alt for meget i forhold til hvad andre skatteborgere bidrager med i disse krisetider! Iøvrigt synes jeg, at det er værd at gøre opmærksom på, at fleksjobbere kun får tilskud til den laveste løn på området - derfor har jeg svært ved at se, at der skulle findes mange fleksjobbere som tjener over 300.000 om året. Mht. hensyn til førtidspension så kunne jeg godt tænke mig at se nogle tal på hvad det kommer til at koste, at revurdere de enkelte sager hvert femte år. Så vidt jeg ved, så koster et afklaringsforløb ca 500.000 - 1.000.000 kr. Slutteligt synes jeg, at det er skandaløst, at en bestemt gruppe mennesker som er meget handicappet af deres sygdom, skal igennem et usikkert og stressende afklaringsforløb. Jeg tænker bl.a. på udviklingshæmmede og her kender vi jo alle "Morten og Peter". I fald for mange parkeres vil det rigtige være at vurdere på om sygdommen kan blive bedre fremfor at vurdere på alder. Hvad synes du?
janengelst

#417 ang. dagpengereformen.

2012-08-23 23:19

Et fuldstændigt sygt og aldeles tankeløst forslag, der ikke vil gavne nogen. Tværtimod, så vil det få uoverskuelige økonomiske konsekvenser for nogen. Man kanm jo ikke tvinge nogen til at tage et arbejde, der ikke er der. Og mange kan slet ikke arbejde. Hverken hel - eller deltids. F.eks. enten p.g.a. sygdom og eller handicap. Hvad med dem??????. I virkeligheden flytter man blot udgifterne over i en anden kasse, og gør dem måske derved endda større.
Fleks

#418

2012-08-25 17:18

Jeg er Fleksjob og vil gerne nedlæg reformen.

Gæst

#419

2012-09-05 20:16

test
tasilak

#420

2012-09-08 09:28

Husk nu at stemme Ø til det snarlige valg
Pesionisten

#421

2012-10-24 00:05

Jeg har selv været i flexjob i 9 år, er nu gået på pension.
Jeg følte meget at jeg blev værdisat af kollegaer og ledere, fordi at jeg var med til at gøre en forskel i hjemmeplejen, og der var god økonomi i det for arbejdspladsen..
Håber også at kommende flexjobbere vil kunne opnå det.
k lpetersen

#422

2012-11-02 01:04

det er mig bekent at den flexjob reform mand vil gennem føre i den regering vil give en støre arbejds løshed her i danmark den besparelse har haft sin gang i den tidliger regering da denne ind førte 101 skatte og afgifts forhøjelse der koster arbejdspladser og at den tiliger regering sider med til bords er virke nærmest mærk værdig

mv
k l petersen
alfaogomega

#423

2012-11-02 08:26

Det kan de ikke - være bekendt...

Gæst

#424

2012-11-02 14:12

Ja der er jo snart kun gaden tilbage, hvis de tager det hele. Det er bare ved at være for meget.
Puddderkvast1

#425 Re: Til nr. 13

2012-11-05 19:21

#13: -  

 

jeg mener det er synd for mennesker som dig, der åbenlyst mangler sympati for mennesker . Mobning ER en alvorlig ting, og folk som dig, gør det bestemt ikke lettere for dem der har været udsat for det. Håber du selv har haft en fantastisk opvækst og voksenliv, og du med tiden vil værdsætter det, og det dermed kan give dig forståelse samt empati, for de der ikke har haft det let...