stem for frie hunde i Bernstorffsparken
Kontakt forfatteren af dette andragende
De få ødelægger det for de mange :-( Nogle FÅ folk er uopmærksomme - eller ligeglad med hvor deres hund er!
Husky
Radio marken og bernstof parken er under angreb..
Dette vil det betyde for min hund:
1. Får på radio marken er mere mad til Alaska. Jeg ved godt det er synd for fåret men det er kommunen det sætter dem hvor en ulv har sin daglige gang.
2. Bernstof parken uden fri hunde, mere fange leg til alaska :)
Alaska er vokset op disse steder, her vil hun blive gammel.. koste hvad det vil..
Bernstorfparken er og bliver altid en hundepark
Bernstorffparken har altid været en hundepark. Lige siden før jeg blev født. Jeg er kommet i parken - også som ikke-hundeejer - hele mit liv. Jeg elsker hunde - elsker de kan løbe frit! Dem der er bange for hunde ville stadig være bange selvom de var i snor. Dejligt der er mange andre steder uden hund for dem. Hundejere er den primære brugergruppe af parken - hvorfor ødelægge dette? For 2 år siden har jeg selv fået hund igen netop fordi jeg bor op af parken. Bruger den 2-3 gange om dagen!!!! Stop indhegningen nu!!! Der er snart ikke mere plads til os.
Der er mange dejlige grønne områder i Gentofte og Nordsjælland som er åbne for alle borgere, men Bernstorffsparken er det eneste sted, hvor hunde må gå fri hvor der samtidig er hegnet og uden løse får eller heste.
| This discussion has been closed. |