Radio24syv skal lukkes ned!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Radio24syv skal lukkes ned!.
|
Gæst |
#12015-05-27 07:49De har tabt sutten fuldstændigt. De vil gøre opmærksom på at danskerne er hykleriske ved at dræbe en kanin 'on air'. Man sætter heller ikke fokus på krig ved at starte en. |
|
| |
|
Gæst |
#22015-05-27 08:00Jeg mener det er moralsk uacceptabelt at slå ihjel, selv om det "kun" er en kanin for at demonstrere danskernes hykleri (politisk budskab), det er samme måde terrorister argumenterer på, og kan aldrig retfærdiggøres. Fy for satan! |
|
| |
|
Gæst |
#32015-05-27 10:13Ønsker bestemt ikke at støtte den slags med mine mediepenge , det dybt uetisk og provokerende og er harm over at jeg ufrivilligt støtter dyremishandling , det er ikke i orden !! |
|
| |
|
Gæst |
#42015-05-27 11:55Fordi de klamme i hovederne |
|
| |
|
Gæst |
#52015-05-27 12:42Det kan ikke gå hurtigt nok Michael |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)
2015-05-27 14:22- Date of removal: 2015-05-27
- Årsag til fjernelse: Latterlig kommentar.
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2015-05-27 18:22- Date of removal: 2015-05-27
- Årsag til fjernelse: Fejl
Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)
2015-05-27 18:39- Date of removal: 2015-05-27
- Årsag til fjernelse:
Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)
2015-05-28 07:10- Date of removal: 2015-05-28
- Årsag til fjernelse:
|
Gæst |
#102015-05-28 10:35Hader medie stunt der går ud over dyr og mennesker |
|
| |
|
Gæst |
#112015-05-28 12:35Hvem tror de lige de er....Tænk at kalde deres lyttere for hyklere, det er ski da lytterne de skal leve af, og forstår slet ikke dem, der sympatiserer med den handling at "dræbe" et uskyldigt dyr for opmærksomheden skyld, er det fordi de er de virkelige hyklere, der ikke engang vil protesterer mod den beskyldning |
|
| |
|
Gæst |
#122015-05-28 12:36Jeg synes at det er en frygtlig ting de har gjort og det har intet med dyrevelfærd at gøre. Det er gjort for ren provokation og underholdingens skyld og det er direkte usmageligt:-( |
|
| |
|
Thomas |
#13 Galskab2015-05-28 13:22Generelt er Radio24syv en ret dårlig radiostation som minder mest om et 9. klasses skoleprojekt - det er samtidig det der har gjort at jeg har fundet stationen underholdende, og hørt den når jeg f.eks. har kedet mig på vej til eller fra arbejde (har en ca. 40 km køretur hver vej). At de så vælger at slå en kanin ihjel for at skabe opmærksomhed på en sag - det synes jeg er vanvittigt. Fra i mandags har jeg IKKE hørt Radio24syv, og jeg kommer heller ikke til det igen. Asger Juhl er et så usmageligt menneske at jeg har svært ved at sætte ord på det. Hvis han gerne vil slå med cykelpumper, så er han mere end velkommen her. Jeg kunne godt bruge lidt motion :-)
|
|
| |
|
Gæst |
#14 Re: Galskab2015-05-28 15:00Klasse kommentar " Hvis han gerne vil slå med cykelpumper, så er han mere end velkommen her. Jeg kunne godt bruge lidt motion :-) " Haha ;) |
|
| |
|
Gæst |
#152015-05-29 16:33Danmark er efterhånden et sygt land hvad dyremishandling angår. Små ponyer bliver slagtet på offentlige strand, og kaninunge bliver mishandlet for åben mikrofon. Hvad f..... bliver det næste? |
|
| |
|
Holger Danske |
#16 Svinedrab2015-05-29 22:32Prøv lige at lave sådan en med landmænd de laver den slaks hver dag Der bliver da dræbt tusindvis af svin barer fordi de skal lave mest mulig profit Så det der kanin drab var en ren provokation mod landmænd der driver rovdrift på deres dyr og ikke andet, jeg synes det er en provokation at lave en indsamling mod dem - rendyrket hykleri og ikke andet Det er jo det der foregår hver dag i en grisestald Men det her bliver sikkert sensurerte fra som så mange andre indlæg |
|
| |
|
Gæst |
#172015-05-30 15:12For at man ikke bare kan slå ihjel som man lyster. |
|
| |
|
Brian |
#18 Kanindræberkursus2015-06-03 20:46Mon der ikke findes kanindræberkurser med danskundervisning tilknyttet? |
|
| |
|
Gæst |
#192015-10-19 20:45DET ER EN DØD SYG RADIO AT HØRE PÅ ....Millionær klubben er da fuldstændig ligegyldig....resten er ren socialisme. ..som at høre radio i DET gamle DDR.... |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.