NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord.
NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord. / Beskeder / 15.693 tak! / Kommentarer
|
Gæst |
#12015-10-29 21:43Godt kæmpet for den gode sag. Tak. Man ved aldrig, hvem der har brug for hjælpen. Det kunne være en tæt på dig. |
|
| |
|
Gæst |
#22015-10-29 22:36Danmark er ikke et fattigt land, der er penge nok. Det er blot et spørgsmål om at finde dem. Godt I fik, det må glæde os alle |
|
| |
|
Gæst |
#32015-10-30 00:44Hvor er det bare godt at høre. Godt arbejde |
|
| |
|
Peter Mortensen |
#4 Re:2015-10-30 06:28Det er helt rigtigt. Enhver kan få brug for en hjælpende hånd. Tak for din hjælpende hånd.
Mange hilsner, Peter. |
|
| |
|
Peter Mortensen |
#5 Re:2015-10-30 06:30Det er rigtigt. Når man tænker på de enorme summer der i øvrigt bruges, er det jo små beløb der skal til når frivillige organisationer beder om støtte. Tak for din hjælp. Mvh Peter. |
|
| |
|
Peter Mortensen |
#6 Re:2015-10-30 06:31Ja, det var rigtigt fint. Nu bliver næste skridt at få Livslinien på en permanent bevilling. Den tager vi om et par år. Mvh Peter
|
|
| |
|
Gæst |
#72015-10-30 06:38Hvor godt der kom så mange underskrifter. Tillykke |
|
| |
|
Gæst |
#82015-10-30 06:44Hvor er det dejligt at i gør det store arbejde og tak til Liselott Blixt som gik ind i sagen |
|
| |
|
Gæst |
#92015-10-30 07:22Hvor er I seje <3 |
|
| |
|
Gæst |
#102015-10-30 07:43Glæder mig at høre, " mange bække små gør en stor Å" |
|
| |
|
Gæst |
#112015-10-30 08:00Godt kæmpet, stort til lykke!!! |
|
| |
|
Gæst |
#122015-10-30 08:24Fedt! Dejligt når der ind imellem er nogle politikere der lytter. Tak for jeres indsats! Vh Tine Frank |
|
| |
|
Gæst |
#132015-10-30 08:24Hvor er det dejligt at høre. Godt kæmpet, allesammen. Og ja, selvfølgelig skal noget så billigt og så seriøst have en fast bevilling. Bedste hilsen Mona Ibsen |
|
| |
|
Gæst |
#142015-10-30 08:37Fantastisk! I har altid en underskift fra mig. |
|
| |
|
Gæst |
#152015-10-30 08:58Fantastisk :O) |
|
| |
|
Gæst |
#162015-10-30 09:25Godt arbejde. Hvor dejligt med mennesker, der vil gøre en positiv forskel. |
|
| |
|
Gæst |
#172015-10-30 09:46Godt kæmpet - og fortsat god arbejdslyst :-) |
|
| |
|
Gæst |
#182015-10-30 10:03Stort tillykke med resultatet og for jeres engagement! Tak for at der findes mennesker som jer og Liselott Blixt. Dette redningsnet er uundværligt. |
|
| |
|
Gæst |
#192015-10-30 11:32Godt gået, tillykke! |
|
| |
|
Gæst |
#202015-10-30 16:21Fantastisk - intet mindre. Tak fordi i kæmper og støtter de livstruede og dem der har det svært i livet. Jeres arbejde er guld værd! Kærligst Karen Jørgensen Cand. Pæd. Pæd. Psych. |
|
| |
|
Gæst |
#21 livslinien2015-11-01 10:40så dejligt at høre, ville have været en katetrofe, hvis den var blevet lukket ned, da den jo som jeg ved redder menneskeliv . godt gået og godt nogen tager initiativ til at gøre noget og bl.a. søger for underskriftindsamlinger, selvom det ser håbløs ud, så kan det alligevel lykkes ind imellem, når nogen lytter og tør handle på det: Super !! :-)
|
|
| |
|
Gæst |
#222015-11-02 10:56Tusind tak lige tilbage for jeres store og vigtige arbejde og kampgejst! |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.