NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord.
NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord. / Beskeder / Besked fra Farmor Dorte. / Kommentarer
|
Gæst |
#12015-10-08 14:17Jeg har haft brug for Livslinien 2 gange i mit liv - jeg er 60- |
|
| |
|
Gæst |
#22015-10-08 14:18Hej :) Artiklen handler om mig. Jeg tager i go morgen på lørdag og snakker om emnet og vil i den forbindelse nævne denne underskriftsindsamling :) |
|
| |
|
Gæst |
#32015-10-08 16:07Hatten af for jeres initiativ. Det gælder om at vække beslutningstagerne, så livslinien aldrig "sover" og få rejst respekt om Morten Thomsens livsværk og få ham på banen igen. Tak for det....Carsten. PS. Tænk at nogen som helst kan finde på at spare sølle 4 mill. på en så livsvigtig nattevagt !! |
|
| |
|
Gæst |
#42015-10-08 16:51Hvorfor modtager jeg den samme besked to gange? |
|
| |
|
Gæst |
#52015-10-08 17:19Jeg synes det er så forfærdelig at man kan lukke, en sådan en livs vigtig livslinie.... jeg har selv været ude, hvor jeg i sidste øjeblik blev reddet, og det har ikke noget med alder at gøre, det er når livet gør for ondt, og vi ikke kan finde glæden i vores liv..... og det er der at livslininen gør en stor forskel, tror de har hjulpet rigtige mange, mennesker der er kommet i din situation, og vi ved aldrig hvem det rammer, næste gang.... det er ikke et nr. vi trækker... nej det er det vi i vores hverdag oplever, der gør så ondt... for mit eget vedkommende, er at begge forældre og 3 søstre døde af kræft, nu er der min lillesøster og mig tilbage.... og pludselig føler jeg mig ensom, og uden mening, og tanker er det mig næste gang.... og tusinde andre tanker, et stor kaos..... og ingen kan vide hvem det rammer, men et kæmpe tapu at det snakker vi bare ikke om..... |
|
| |
|
Gæst |
#62015-10-09 10:55Hvis regeringen ikke lukker livslinien - men så finder pengene ved at lukke andre lignende fora/tiltag,så må vi jo have fokus på det også.!!! |
|
| |
|
Gæst |
#72016-01-06 23:34KÆRE PETER NÆRVÆR,FARMOR DORTEALLE FRIVIULLIGE PÅ LIVSLINIEN, |
|
| |
|
TINE |
#8 LUKNING AF LIVSLINIEN OM NATTEN2016-01-06 23:48Kringsatt av fiender, gå inn i din tid!
|
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.
