NEJ TIL MEDIELICENS
Kontakt forfatteren af dette andragende
Der er sådan at sendefladerne på de danske medie, at 90 % fjernsyn uinteressant igen igen flere gange om ugen.... De 10%
af medieudsendelse med 2 / 3 nyhedsværte er useriøs på et program, jeg kan ikke se noget demokratiske holdninger...
Det skal være sådan, at man selv kan tilslutte eller fravælge ligesom med aviserne.... Medien skal fra politisk side fratages
deres statsstøtte . Og der skal fra politiske side laves nogen kontrakte for at få statsstøtte, der skal indeholde demokratisk
vildkår, skulle der så være noget uhensigtsmæssig skal man i værdsætte sanktioner m, m,
Min egen holdninger er at vi hel skal slippe for licens .....
Det skal være således at man kan til eller fra vælge hver enkel kanal og betale for det man ønsker.
Da ingen af de mange ledere i DR fra generaldirektør og nedefter har gjort offentlige indsigelser, må jeg regne med , at forskelsbehandlingen er sanktioneret ovenfra.
Medlemmerne har absolut ingen indflydelse.
Re: Stop medielicens og mediestøtte.flavia
hvorfor skal man betale en sådan høj pris på genudsendelser??
Jeg kan åbenbart ikke skrive under eftersom man skal opgive en mail adresse og da jeg hverken har en pc eller en mail adresse, så udelukker man mig pr automatik fra at støtte underskrift indsamlingen. Det synes jeg er meget dårlig stil.
Jane Blixt, Tlf 20993181, Danmark, 3140 ålsgårde
| This discussion has been closed. |
Stop medielicens og mediestøtte.
Det skal ikke være tvang at betale til noget, man ikke bruger.
Privatiser DR.
Det skal ikke være muligt, at politikerne kan med skatteyderkroner købe sig til taletid.
Det skal ikke være muligt, at medierne kan skrive sig til den skatteyderbetalte mediestøtte.
Lad os få medieverden privatiseret og gjort uafhængige af skatteydermidler i milliardklassen.
Lad falde hvad ikke kan stå.
Bente Nielsen