NEJ TIL MEDIELICENS

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TIL MEDIELICENS.


Gæst

#1 Stop medielicens og mediestøtte.

2015-06-25 17:55

Det skal ikke være tvang at betale til noget, man ikke bruger.

Privatiser DR.

Det skal ikke være muligt, at politikerne kan med skatteyderkroner købe sig til taletid.

Det skal ikke være muligt, at medierne kan skrive sig til den skatteyderbetalte mediestøtte.

Lad os få medieverden privatiseret og gjort uafhængige af skatteydermidler i milliardklassen.

Lad falde hvad ikke kan stå.

Bente Nielsen

 


Gæst

#2

2015-06-25 20:54

Licens er for åndsvagt, det skal være frivilligt hvad man betaler til.
98372254

#3

2015-06-26 10:04

Der er sådan at sendefladerne på de danske medie, at 90 % fjernsyn uinteressant igen igen flere gange om ugen.... De 10%

af medieudsendelse med 2 / 3 nyhedsværte er useriøs på et program, jeg kan ikke se noget demokratiske holdninger... 

Det skal være sådan, at man selv kan tilslutte eller fravælge ligesom med aviserne.... Medien skal fra politisk side fratages 

deres statsstøtte . Og der skal fra politiske side laves nogen kontrakte for at få statsstøtte, der skal indeholde demokratisk 

vildkår, skulle der så være noget uhensigtsmæssig skal man i værdsætte sanktioner m, m, 

Min egen holdninger er at vi hel skal slippe for licens .....


Gæst

#4

2015-06-26 10:24

NEJ TIL MEDIELICENS

Gæst

#5

2015-06-26 12:12

Jeg underskrev fordi DR og TV2 er ikke uvildige almene kanaler. Derfor mener jeg ikke de skal have licenspenge
Det skal være således at man kan til eller fra vælge hver enkel kanal og betale for det man ønsker.

Gæst

#6

2015-06-26 17:59

Det er på høje tide at der bliver gjorde noget for at stoppe DR pengemaskine.

Gæst

#7

2015-06-26 18:20

Jeg bryder mig sikke om de medier vi har i dag, der er for mange søer ikke er neutrale

Gæst

#8

2015-06-27 08:23

Det er helt urimeligt, at en gruppe journalister, redaktører og administratorer kan få lov til at fremme deres egne overvejende "røde" synspunkter for licensbetalernes penge , herunder mine . I den seneste valgkamp har det været skræmmende tydeligt, hvilket resultat hele DR gerne så. Seerne har været vidne til den ene rystende forskelsbehandling efter den anden af landets politiske ledere.

Da ingen af de mange ledere i DR fra generaldirektør og nedefter har gjort offentlige indsigelser, må jeg regne med , at forskelsbehandlingen er sanktioneret ovenfra.

Gæst

#9

2015-06-27 08:25

For at protestere over det "røde" medie korps, med journalisterne i DR og TV2 i front. Der på ingen måde var neutrale og objektive i den forgangne folketings valg runde.

Gæst

#10

2015-06-27 20:34

DR er et udemokratisk foretagende.
Medlemmerne har absolut ingen indflydelse.

Gæst

#11

2015-06-27 23:51

Enig i budskabet

Gæst

#12

2015-07-05 10:16

Fordi jeg mener en privatisering af DR og Tv2 vil komme en langt skridt videre, hvis tvungen licens og mediestøtte blev ophævet.

Gæst

#13

2015-07-07 18:33

fordi jeg syntes det er dyrt, og vi er jo nærmest tvunget til at ha computer for at gå på e post, selv har jeg ikke en moderne mobil, så jeg er nødt til at ha computer, eller gå på biblioteket, når der skal tjekkes post øv.

Gæst

#14

2015-07-11 11:18

Jeg underskrev, fordi jeg ikke vil tvinges til at betale licens til en tv station ,som ikke er neutral i de politiske interesser , jeg kan jo se og høre på journalisterne. at de er tilhænger af den røde blok , og det vil jeg ikke finde mig i, da jeg absolut ikke er til rød blok ,så sent som i går, fredag den 10 juli kl 21 , stod Kåre Kvist og kommenterede at socialdemokraterne var gået med i forlig med kommune reformen , så sagde Kaare Kvist, til Nicolai Vammen ,om han ikke kunne se ,at Lars Løkke nu går hele vejen hjem til sin lejlighed i Nyhavn og griner , fordi socialdemokraterne havde reddet Venstre, den kommentarer skal han da ikke komme med , det lød som om Kaare Kvist var rigtig ærgerlig over de havde stemt for , igen skal de journalister holde deres meninger for sig selv , på DR , hvis jeg skal blive ved med at betale licens til den kanal ,

Gæst

#15 Re: Stop medielicens og mediestøtte.flavia

2015-07-27 19:28

hvorfor skal man betale en sådan høj pris på genudsendelser??

Jane Blixt

#16

2015-09-22 15:10

Jeg kan åbenbart ikke skrive under eftersom man skal opgive en mail adresse og da jeg hverken har en pc eller en mail adresse, så udelukker man mig pr automatik fra at støtte underskrift indsamlingen. Det synes jeg er meget dårlig stil. 

Jane Blixt, Tlf 20993181, Danmark, 3140 ålsgårde


Gæst

#17 Re:

2015-10-27 17:02

#5: -  

 Tv2 modtager ikke licenspenge...


Gæst

#18

2016-02-01 11:33

Jeg ser ikke Dansk TV og lytter ikke Dansk radio , da disse medier fordrejer div. problemstillinger omkring i verden i EN bestemt retning , hvilket ikke er sandhed !!! Licens bør kun betales hvis man vil og kan bruge produktet !! Staten må ALDRIG betale støtte dertil !!!!!

Gæst

#19

2016-02-02 12:36

Fordi vi betaler til meget mere end vi ser.

Gæst

#20

2016-04-06 11:35

Jeg syntes det er uretfærdig at skulle betale til noget som licens . Og at man kan komme RKI VI DANSKERE HAR I MANGE ÅR KÆMPET FOR AT BLIVE FRI FOR DETTE . Men sker der noget Nææ . Det er noget DR HAR TRUNTE NED over hovedet på os ... og igen har vi intet valg er rasende