Nej til kontanthjælpsreform
Kontakt forfatteren af dette andragende
Overgreb på syge og svage. Milliader til bankerne ??
Mel.: Når jeg ser et rødt flag smælde
Når jeg ser hvorledes Helle
på en iskold vinterdag
lader uretten sejre og gælde,
når hun slås for de rigestes sag
kan jeg mærke det isne og smerte
Hun tar penge fra dem der har mindst
Har hun fået et iskoldt vinterhjerte?
Gælder alting de riges gevinst?
De der ruller sig i penge
æder nu de armes brød.
De har stjålet det hele så længe,
De er skyld i de fattigstes død.
De gir ingen af os arbejdspladser
De vil fyre os kolde som is.
Der er kun job til u-lands-folkemasser
der vil arbejde for en skål ris.
De der stemte jer til magten
vil I svigte nu og flå
og nu bryder I løftet og pagten
med de mange og gir til de få.
og I bøjer jer nu for de rige
I har glemt, hvad der var jeres plads.
Der er faktisk kun én ting, man kan sige:
I har mistet det indre kompas.
Forrædere
Man kan ikke tage titler med stavefejl seriøst
Hvad med at tvinge alle dem som har virksomheder eller ligende på et kursus i læren om vi følelsen om vores samfund ""at lide et lem lider alle lemmer"". At alle de med virksomhederne tænker ud over deres eget ego- centerethed. At De også må være at hjælpe de svage op igen og ikke ved tvang. Ligesom alle dem der skal lære om det danske samfund!( Flygtninger osv ) Så burde alle de pengegriske virksomheds ejer og ligende på et kursus som fortæller om "" jeg følelsen, familie følelsen og Vi følelsen som reminder på andre end en selv og hvad man kun ønske for sig selv og deres enorme rigdom!! Så det er vidst alle dem som har nok,der har brug for læren om næste kærlighed !! Vi er jo som samfund bygget op på kristne værdier og at alle som kan må yde og de svage skal hjælpes !! Jer med pengene burde på kursus fordi i betaler penge til staten er i ikke offer for udplyndring, men i er med til at hjælpe samfundets svageste som på et tidspunkt kan blive virksomheds ejer !! I kan jo ikke eje jeres rigdomme for evigt ""lære dog hvor nyttigt det er at give uden at forvente noget igen !!
Danny Christensen
Hold en sober tone, og dit budskab når længere ud!
Et rigtigt godt initiativ med den underskriftindsamling - og jeg har naturligvis skrevet under; men DET er der forfærdende få der har - i forhold til hvor mange danskere, det i virkeligheden rammer. Jeg håber, årsagen er, at dette opslag er nyt! Ellers når budskabet simpelthen ikke ret langt ud!!! En anden ting - der ikke ligefrem gavner sagen - er, at sprogbruget og tonen mange steder her er usaglig og stødende!
Re: Man kan ikke tage titler med stavefejl seriøst
#6: - Man kan ikke tage titler med stavefejl seriøst
Det er ganske enkelt ikke særlig vigtigt om kontanthjælpsreform staves i et eller 2 ord. Dér der tæller er om man har mandsmod nok til at sige fra over for de uretfærdigheder som Mette Frederiksen & Co vil trække ned om ørene på dem, som har landets laveste indkomst.
Vedr. grundloven
Rettelser
Nej til kontanthjælpsreformen
Statens bud på en kontanthjælpsreform er ikke kun umenneskelig, uetisk, men også imod vores grundlov, da mange mennesker bliver frataget/nedsat i deres ydelser, hvilket resulterer i, at de bliver sat på gaden.
At de kan sidde derinde på Christiansborg og blive enige med sig selv om, at det er en god idé at smide folk på gaden, er mig usmageligt.
Jeg har oprettet denne underskriftsindsamling for at gøre vores politikere opmærksom på, hvor mange danskere der egentlig er imod deres bud på en kontanthjælpsreform.
Lad os sammen udtrykke vores foragt over for deres grundlovsstridige kontanthjælpsreform.
Denne gang endda grundlovsstridigt.
Disse år vil blive kendt som årene, hvor lille-lars' bandes tiltag fortsættes af deres "modpart" i salen.
Overtrædelser af al anstændighed, lovsjusk, overtrædelser af flere konventioner og løftebrud er kendetegnende for denne regering.
Som i øvrigt sagde netop dét om den tidligere regering, da de selv var i opposition!
Usmageligt af en "folkets regering."
Re: Man kan ikke tage titler med stavefejl seriøst
| This discussion has been closed. |