Nej til et moderne kontanthjælpsloft
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg er pt. på uddannelses hjælp, førhen kontanthjælp. Jeg er blevet tabt i systemet på antidepressiv medicin der ikke har hjulpet optimalt, og har derfor udviklet adskillige psykiske sygdomme. Jeg er pt. ikke engang i stand til at afslutte min 9. klasses eksamen, men vurderes alligevel til at være uddannelses parat.
Ved at skære i den lille smule penge jeg har at leve for, så kan jeg forsikre om at min situation bliver kraftigt forværret. Jeg låner i forvejen penge af venner og familie hver måned for at kunne leve, og det i sig selv nedsætter livskvaliteten gevaldigt.
Jeg håber at regeringen kommer på bedre tanker og finder på en anden løsning istedet for altid at skære ned hos de svageste i samfundet.
Re:
Du er ikke alene. Jeg kender mange. Og vi er nogle der kæmper sammen med jer. Men kom til demo i kbh d. 6 okt spred budskabet så vi kan få standset dette vanvid
Ville gerne skrive under. Det er frygtelig for alle de mennesker det kommer til at ramme. Syntes det er svagt af politikker at gå efter de i forvejen svage. MEN Men men hvorfor blande integrationsydelse ind i denne indsamling... Nok til at jeg desværre ikke vil skrive under. Sorry... En underskrift til et emne...
Jeg er psykisk syg og sidder fast i et system der snart har frataget mig al min livskvalitet, jeg føler mig som et journal nr ikke et menneske... Behandlingen af de svagt stillede er under AL kritik.. Måske de skulle begynde at skære i alle deres egne luksuriøse frynsegoder og høje lønninger.... ( muligvis fyre inkompetence narhatte som Joachim B Olsen ) uhyggeligt at man kan bevare et job derinde med så ringe en medmenneskelighed... Fy for fanden !
Det er hverken rimeligt eller fornuftigt at skabe yderligere forringelser for 60.000+ mennesker for at opnå en skattelettlese på ca. 21. kr/md
hvem kan leve på en kh, helt ærlig.....
| This discussion has been closed. |