Nej til et moderne kontanthjælpsloft
Kontakt forfatteren af dette andragende
Sidder i klemme i systemet på kontanthjælp. Lider er kronisk stress og ptsd. Der er ingen hjælp at hente og den førtidspension jeg er blevet vuderet til kan jeg ikke få grundet min alder :-/
Jeg foretrækker, at behandle folk som *MENNESKER*, ikke dyr, lige meget hvad. Derfor er love, der behandler alle folk elendigt med eller uden hensyn til visse træk ikke tiltrækkende for enten mig eller en hver anden, der har en funktionel supramarginal gyrus.
Specielt, men overhovedet ikke ekslusivt boligstøtte. Du kan garantere, at dem, som har det, har brug for det, fordi der allerede kontrolleres så voldsomt, at mange som har brug for det faktisk ikke har det!
Kommunen fastholder mig i deres system trods det at alle læger som har undersøgt mig siger at jeg aldrig kommer til at arbejde på normale vilkår, så nægter kommunen mig fleksjob, de vil hellere fastholde mig på kontanthjælp
Det går bare for vidt. Det er ok vi alle skal spare. Dog bør de selv lægge ud på borgen. Ikke at de behøver at komme ned på alm dødelige menneskers lønninger. De arbejder trods alt meget, og med stort ansvar. Men det er ikke ok med deres ublu løn, fratrædelse løn, pension osv osv. Et alm opsigelsesvarsel, lave deres egen pensionsopsparing, og lægge til side til dårligere tider. Det burde være et krav. Det er det, jo for os......
Forslaget giver større forskel på rig og fattig i Dk, samt løser ikke noget ift at skaffe arbejde til arbejdsløse i vort land.
Derudover bliver en gruppe som flygtninge også ramt, hvilket ikke er med til at skabe integration og ligeværd.
| This discussion has been closed. |
det jo ikke min skyld jeg ikke kan arbejde så hvorfor skal man straffes mere pga. det. - det er hårdt nok i forvejen..