Nej til et moderne kontanthjælpsloft
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg har skrevet under fordi jeg selv kæmper med at få det hele til at løbe rundt, bare sådan som det er nu.
Så med en nedskæring vil det være umuligt at for det hele til at løbe rundt.
Uintelligente forslag er vejen til Danmarks finansielle undergang.
Husk på hvem der skal genopbygge dette land nu hvor regeringen har plyndret og straffet de svageste borgere i landet for det er ikke de velhavende der vil gå side om side med den almene borger!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Efter et længere sygeforløb hos en psykiatrisk afdeling, blev jeg endeligt klar til at trække vejret og få lidt livslyst tilbage.
Så sker dette - Der røg den chance for at rejse sig op fra støvet. Jeg sender varme tanker ud til de familier der har børn og nu kommer til at få et piskeslag af den anden verden. Jeg håber på mirakler.
Re:
Det ville jeg også være hvis jeg ikke selv nåede at finde noget andet. Vi var "heldige" at finde en at bytte med.
men det er svært at skulle rive rødderne op og flytte ens børn fra det eneste sted de har været vantil at bo.
de får nu lidt længere til skole og mindre plads. Samtidig med at det kun er min ældste datter som kan få sit eget værelse. Min yngste datter og jeg skal dele værelse.
Det bliver ikke sjovt
godt intiativ, hva fanden ligner det at snuppe penge fra de fattigste i landet, som om man kommer
hurtigere i job fordi man gør folk fattigere.. stat og kommunen har undergravet arbs markedet,med deres praktik/nyttejob.. hvem fanden ansætter folk,når man bare kan ringe til kommunen og vupti,så kommer der en kontanthjælps modtager og arb gratis for een.. og det der mange virksomheder som gør.. smart.. bare ikke for personen på hjælp..
Re:
alle stemte for reformen.. undtaget enhedslisten.. så venstre er lidt misvisende.. men så ved du da hva du skal stemme næste gang..:-)
Fordi, jeg dagligt i mit arbejde, sidder med mennesker som har haft en opvækst med svigt og traumer. Som børn er de ikke blevet set eller hjulpet. De har senere udviklet misbrug og andre selvdestruktive overlevelsesstrategier. I behandlingen gør de et stort stykke arbejde for at finde sig selv, lære tillid og tro på at det er en plads for dem i samfundet. De vil intet hellere end at komme i arbejde, men bliver ikke kaldt til samtale. Uddannelse er nærmest umuligt, da de ikke kan betale husleje med su og ikke har ressourcer til både at studere og arbejde. Nu skal de så også risikere at miste den bolig som er det eneste faste fundament de har. Er så træt af at høre at disse mennesker ikke vil arbejde. Sandheden er at de ikke kan få arbejde.
Jeg har fået mere end nok at de udmygelser af mennesker, der finder sted i vores samfund.
Det går den helt forkerte vej, alene fordi der sidder nogle få padder på magtens tinde der kun tænker på profit og løndumpning ....
De er godt i gang med at smadre vores samfund, så der ikke er noget af værdi tilbage til vores børns generation, når de skal overtage.
| This discussion has been closed. |