Nej tak til Føtex på Trianglen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Hej Gæst
Tak for dine pæne ord. Der må være en misforståelse, for vi beder bestemt ikke om økonomisk støtte. Hvor har du set det?
Mvh
Janus, Normann Copenhagen
Re: Re:
Janus, der er indbygget et indsamlingsmodul i den her pool. Man kan godt få den tro, at det er jer, der har sat den op.
Mvh,
Thomas
Re:
Det er www.skrivunder.net som beder om økonomisk støtte. Det er en indbygget funktion i samtlige deres underskriftindsamlinger. Normann har intet at gøre med det.
Ok, er det "Ønsker du mere synlighed for denne underskriftindsamling?" du mener?
Jeg har forsøgt om jeg kunne fjerne den, men det er vist ikke muligt. Så nu har jeg skrevet til skrivunder.net, for at se om de kan fjerne den.
Janus, Normann Copenhagen
Føtex food bliver for lækkert!!
Re: Føtex food bliver for lækkert!!
#9: Frederik - Føtex food bliver for lækkert!!
Du burde da flytte til Ishøj, så kan du bo lige ved siden af Bilka, tror lige det er dig.
Bevar Normann Copenhagen!
x tilhører {0,1}, y tilhører {0,1,2,3,4}
x => y*52.
Konklusion: Du vil altså skulle handle fødevarer (i Føtex) i gennemsnit 0 gange årligt for rationelt at underskrive.
Hold jer til remouladekysten med jeres forfærdelige middelmådige proletar biks.
Er de smukke gamle lokaler ikke fredet til kulturelle formål ?
Er de smukke gamle lokaler ikke 'fredet' til kulturelle formål ??
Et supermarked vil kvæle energien i rummet.
Jeg håber inderligt,at Normann Copenhagen bliver hvor I er, så jeg forsat kan komme og stornyde alle de dejlig 'rum, farver og former' i skaber med det hele <3 og det er ganske gratis og ganske godt <3
Efter en ulykke, gik jeg hver dagen turen ind og sad jeg stille en time (og hvilede ryggen) i Normann Copenhagen. Normann Copenhagen er mere end en 'butik'. Det er kunst, inspiration, kultur, støtte af gode formål osv. Lad os få mere af det <3, istedet for et fyldt stresset upersonligt supermarked.
Drømmeverden
Desværre er det ikke os alle der har råd til den lille fikse Morris vel.
Og deres varer bliver tilsyneladende fløjet ind i butikken af økoduer fra bæredygtig afrikansk farm.
Magen til usaglig tudefjæs skal man lede længe efter, fra en butik fyldt til randen med overflødigt usandsynligt dyre hverdagsting i billig plast.
Normann !
Jeg kan kun sige, at det for mig er en utænkelig mulighed....at noget så grimt som Føtex - ok deres marked er ok men hvorfor lægge det lige dér.......hvor skal alle de handlende parkerer, jeg som selv er cyklist har mange problemer med bare at komme gennem/forbi Trianglem, sååååå jeg er ikke så sikker på at konceptet er gennem tænkt.
Så Føtex på Triangel NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ OG ATTER NEJ.
| This discussion has been closed. |