Luk savannen!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
jah det er ret hmm ja griner gør jeg ikke .. men tænker på om underskrifts samlerne ENTEN er ved at vågne til Vores 5D Mother Jord ELLER samtidigt overvejer hvordan de dyr de selv spiser bliver produceret ? Det er nok 50/50 knuz maggie mee FB
Re: Mangel på hjernekapacitet
#17: Mathias Kock - Mangel på hjernekapacitet
hahahahahaah du har vidst ikke set sarkasmen og ironien i det her - men så godt din overskrift passer til det :D :P
Re:
Fantastisk ide, det er så godt set. Jeg går også ind for at hele savannen bliver asfalteret, så kan de barbariske løver som går og spiser girafferne endelig får at vide hvad vi mener om sådanne noget fyyyyy...........
Men jeg mener vi må gå endnu videre. Vidste i at der findes ræver der rutinemæssigt slår små søde gnavere, endda bedårende harekillinger ihjel. Og vi ved jo alle at børnenes bedste ven ikke er giraffen men derimod små søde hare og kaninier. Denne barbarisme har i årtusinder floreret i en sådan grad at hele naturen er gennemsyret. Vi må tage konsekvensen og lukke hele naturen. Så jeg foreslår:
ASFALTER NATUREN - DET BILLIGE SKIDT
Re: Re: Re: Mangel på hjernekapacitet
Hvis du nu tænker dig lidt om, tror du så ikke du kan regne ud at dette er en JOKE??!!
Re:
hehe bror man tror den startet for sjov diverse god sort humor... folk bare ved være trætte af høre på den skide giraff history:)
Re:
På savannen - men kun hvis du er født mellem 23. juli – 23. august ;-)
Eller er jæger og lover at efterlade lidt til hyænerne ;-)
Kan vi ikke starte en fanklub for Mathias Kock?
Re:
Det kan godt være du skal genoverveje din kritik. Denne indsamling er jo for at understrege latterligheden af det ramaskrig som slagtningen af giraffen har foresaget. Der er jo ingen ved deres fulde fem vil skrive under på noget så latterligt som rent faktisk at lukke savannen (hvilket tydeligvis ikke kan lade sig gøre). Jeg tror i bund og grund at folk der deltager i denne protest er enige med dig :-)
Re:
Ønsker på ingen måde at stille dig i dårligt lys, men har du overvejet ideén om at dette måske er en stor ironisk joke?
Re:
#6: Gæst - skrev "Så i mener simpelthen ..."
Ironi, min ven, ironi.
Ikke blot savannen
Ikke blot savannen, men hele Jorden skal lukkes. Overalt på dens overflade sker der dagligt millioner af bestialske mord, hvor dyr æder levende - LEVENDE! - planter (de afliver dem end ikke før de sætter tænderne i de stakkels små) og andre bestialske mord, hvor dyr dræber og æder dyr. Luk hele naturen, det billige skidt!
Ved nærmere eftertanke
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.