Luk savannen!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Ironi
(sproglig) udtryksmåde hvor man for at være morsom, drille eller spotte giver udtryk for det modsatte af det man i virkeligheden mener, på en sådan måde at ens virkelige mening skinner igennem
- ordnet.dk
Du kan evt. prøve at slå ordet 'sarkasme' op for yderligere at udvide din begrebshorisont.
Skriv under! Gør det rigtige.
Re:
Er du helt fra den?
Denne gruppe er ment som et komisk modsvar til facebookgruppen "Close Copenhagen Zoo".
Du fatter da ikke en skid.
Re: Re: Mangel på hjernekapacitet
#21: - Re: Mangel på hjernekapacitet
Folk er fanme også for dumme. En lille del af mig går og håber på at de en dag gør noget så dumt at de dør af det.
Hvis man ikke forstår noget så simpelt som ironi, sarkasme og satire, så forstår jeg slet ikke hvis man forstår overhovedet at trække vejret. Nogen er vist heldige at netop dén kropsfunktion er autonom og ikke afhængig af nævneværdigt tankevirke.
Jeg ville ønske at dem der har bygget dette forfærdelige "vor tids Colosseum" blev tvunget til at bo der selv og blive ædt af løver. HVER DAG!!! Nå!
Re: Mangel på hjernekapacitet
#17: Mathias Kock - Mangel på hjernekapacitet
Ah Mathias. Du må lige huske at spørge din klasse lærer om lov inden du deltager i de her debatter. Så kunne han/hun sikkert kort fortælle dig om begrebet Ironi, inden du skrev herinde
Cool :)
Re:
Er indavl forbudt i dyreriget...? Og er det i så fald løverne, der håndhæver loven?
Luk den hurtigst muligt
Det er uhyggeligt i vore dage, også når man véd så meget om ernæring.
Løsgående giraffer kan rende og fejle alt muligt!
Og alle de andre busk- og græsædere (al afføring ligger jo i græsset!).
At de store kattedyr ikke bare bliver fodret med normal kattemad, bare større dåser, er ikke til at fatte. Så man kan lige så godt lukke og slukke.
Zoo bliver ALDRIG lukket!
- Bill Hicks
;-)
Re:
Undskyld, kender du udtrykket "ironi"? Det er temmelig udbredt i Danmark til f.eks. at udtrykke sin mening om dumme mennesker uden direkte at fortælle dem, at de er dumme. Prøv lige at slappe af, Fedtmule! (Og her ved jeg godt, at du sandsynligvis ikke hedder Fedtmule, men det var ironisk for at fortælle dig, at jeg synes, at du er dum!)
Re: Zoo bliver ALDRIG lukket!
#46: Hende - Zoo bliver ALDRIG lukket!
Tak for et godt grin :)
| This discussion has been closed. |