Hundeskov i Vejen Kommune
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Hundeskov i Vejen Kommune.
|
Gæst |
#12014-09-06 15:35I disse hundebadnings-forbudstider ville det også være perfekt med en hundesø :-) |
|
| |
|
Finn K.Olsen Underskriftindsamleren |
#2 Re:2014-09-06 21:00Det har du ret i men lad os tage en ting ad gangen, så måske vi kan få hundene til at grave en lille pool efterfølgende =D |
|
| |
|
Gæst |
#32014-09-07 15:59Hej alle os som elsker hunde, og syntes det er fair med et sted til dem. Hvor vi mødes og ha' noget hundelege, og lærer nye mennesker at kende igennem vores bedste venner :-) Men mest af alt er at vores hunde ikke hele tiden skal være i snor. Jeg vil heller ind gerne støtte op og de ting, da jeg ikke syntes der er nok plads til vores hunde og der er alt for mange regler angående dem. Ha' en god dag derude. - Michelle |
|
| |
|
Gæst |
#52014-09-13 15:39Vi har en dejlig hundeskov i Grindsted, det er det meget positiv tiltag Som bliver brugt rigtigt meget af os hundefolk, hvor vi mødes og vores hund lære At omgås andre hunde I Billund kommune er der to hundeskove |
|
| |
|
Gæst |
#6 Underligt2014-09-17 11:51Underligt at en kommune ikke kan være mere lydhør overfor så fint et projekt. Der skulle da være masser af plads til etablering af en hundeskov. |
|
| |
|
Gæst |
#72014-09-17 14:12Kommer flere gange årligt gennem Vejen komune og savner et sted hvor jeg kunne lufte mine hunde undervejs |
|
| |
|
Finn K.Olsen Underskriftindsamleren |
#8 Re: Underligt2014-09-17 17:37De synes at finde placring og midler er et dilemma, desværre. |
|
| |
|
Finn K.Olsen Underskriftindsamleren |
#9 Re:2014-09-17 17:39Du har helt ret. Byens "turister" ville også kunne benytte en lokal hundeskov. |
|
| |
|
Gæst |
#102014-09-18 22:04Rigtig godt initiativ. :-) |
|
| |
|
Gæst |
#122014-09-19 21:17Det er af stor betydning for ikke bare hundene og deres ejere, at der kommer flere hundeskove. Erfaringer fra f.eks Canada viser, at en stigning af antallet af hundeskove medfører bedre socialiserede hunde og dermed færre bid-skader - noget som hele samfundet kun kan bifalde. Med hundeloven er det samtidig umuligt at finde steder, hvor hundene lovligt kan løbe løs, hvis man ikke har mulighed for det i en hundeskov. Så derfor støtter jeg fuldt ud op om forslaget. |
|
| |
|
Gæst |
#132014-09-19 23:48Alle kommuner bør have en hundeskov. Hunde har også brug for at være sociale, og lære nye artsfæller at kende. Jeg sætter pris på at kunne komme i en hundeskov, uanset hvor i landet jeg befinder mig, og min hund, Cocio, både nyder og elsker det! :-) Håber at underskrift indsamlingen "giver pote" ;) |
|
| |
|
Gæst |
#142014-09-20 12:39Fantastisk med en Hundeskov i Vejen kommune. Åtte Bjerge vil egne sig godt til formålet, og der er tilmed allerede lidt hegn sat op. |
|
| |
|
Gæst |
#152014-09-20 14:53Stor mangel i Vejen kommune - Hundeskov. |
|
| |
|
Gæst |
#162014-09-20 20:01Kom nu igang Vejen Kommune. Det er et dejligt samlingspunkt for mennesker og hunde. |
|
| |
|
Familien Wang Jørgensen Gæst |
#17 Ja tak til flere hundeskove :)2014-09-23 19:15Mangler meget steder hvor hele familien med børn og hund kan få lov til at boltre sig frit uden risiko for at blive påkørt. Lidt langt at kører over 60 km hver gang, så behovet bliver langt fra dækket på nuværende tidspunkt :( |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2014-09-24 00:21- Date of removal: 2014-09-24
- Årsag til fjernelse:
|
Gæst |
#192014-09-26 10:12Benytter selv hundeskovene rundt i landet når vi er på tur |
|
| |
|
Gæst |
#202014-09-26 20:27Som hundeejer er det fantastisk at have et sted hvor hunde kan løbe frit og hygge sig med andre hunde, både i sin egen kommune, men også når man er andre steder. |
|
| |
|
Gæst |
#212014-09-27 21:39Selvfølgelig skal der være en hundeskov i Vejen...:-) |
|
| |
|
Gæst |
#222014-09-30 14:32Savner virkelig en lukket hundeskov i Vejen, når vi besøger familie og venner. Med 2 energiske Gordon Settere. |
|
| |
|
Gæst |
#232014-10-01 03:25Jeg håber, at denne underskriftindsamling kan være medvirkende til at få Vejen kommune til at etablere denne hundeskov snarest. |
|
| |
|
Gæst |
#242014-10-02 21:02Selvfølgelig skal der være en hundeskov. Min hund og jeg har stor glæde at komme i en hundeskov i Solbjerg (Aarhus). |
|
| |
|
Gæst |
#25 Re: Re:2014-10-02 21:04 |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.