Hjælp krigsramte familier til hurtigere sammenføring! (Dansk/engelsk/arabisk)
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Hjælp krigsramte familier til hurtigere sammenføring! (Dansk/engelsk/arabisk).
|
Gæst |
#12015-09-07 19:15Fordi man hjælper folk i nød. |
|
| |
|
Gæst |
#22015-09-07 19:18Fordi børn ikke skal vente i krig. |
|
| |
|
Gæst |
#32015-09-07 19:35I fortvivlelse over regeringens uanstændige opførsel i dens behandling og modtagelse af flygtninge og håndteringen af flygtningsituationen i det hele taget! |
|
| |
|
Gæst |
#42015-09-07 20:49Da jeg selv har prøvet og sidde i flere år for at blive familiesammenført med mit barns far ,og det først lykkes da min søn var 5 år |
|
| |
|
Gæst |
#52015-09-07 21:01For jeg er lidt under forsinkelse reunion foranstaltninger samt lidelser så mange familier i indvandringen afdelingen og danske ambassader. |
|
| |
|
Gæst |
#6 Re:2015-09-07 21:04
|
|
| |
|
Gæst |
#72015-09-07 21:23Fordi Danmark behandler flygtninge som dyr |
|
| |
|
Gæst |
#82015-09-07 21:24نحن هنا ليس من أجل أن نعيش وحدنا من دون عائلتنا نحنا هنا من اجلهم |
|
| |
|
Gæst |
#92015-09-07 21:29Hurtigere familiesammenføring letter integrationen - alt andet er umenneskeligt og dybt godnat! |
|
| |
|
Gæst |
#102015-09-07 21:35Lad os gøre det ordentligt! |
|
| |
|
Gæst |
#112015-09-07 21:37I am in Danmark for my family |
|
| |
|
Gæst |
#122015-09-07 21:45Fordi at de, med alt hvad de har været igennem, ikke har brug for at skulle kæmpe flere kampe end nødvendigt. |
|
| |
|
Gæst |
#132015-09-07 22:00Hjælp krigsramte familier til hurtigere sammenføring! |
|
| |
|
Gæst |
#142015-09-07 22:14Fordi familier skal være samlede og børn skal vokse op i tryghed. |
|
| |
|
Gæst |
#152015-09-07 22:14Fordi børn ikke skal vente i krigen. Og så har de ventet på deres familiesammenføring over 10 måneder. Jeg er en af dem, som har modtog afslag. Jeg har set nogen, som har også modtog afslag. Jeg har et spørgsmål i Udlændingestyrelsen spørgsmålet er: hvorfor arbejder I på den måde? Har de ikke ret, at være med deres familier? Vi har også familie ligesom jer alle. Tak til Asrin, som arbejder med dem alle. ❤️ |
|
| |
|
Gæst |
#162015-09-07 22:27Because of the unfair trestment from immigration office with our renufication cases . I am still waiting from fisrt of February ( 7 ) month and more . |
|
| |
|
Gæst |
#172015-09-07 22:43Først og fremmest for børnenes skyld. Et barn har brug for begge sine forældre, så det er vildt urimeligt, at familiesammenføringerne skal tage så lang tid. |
|
| |
|
Gæst |
#182015-09-07 23:51Jeg venter et år i danmark og jeg har ikke svar .de siger altid (du skal venter) |
|
| |
|
Gæst |
#192015-09-08 00:03Jeg venter et år og jeg har ikke svar |
|
| |
|
Gæst |
#202015-09-08 03:17Kære Jeg sender hermed en klag til jer angående familiesammenføring. Jeg hedder Haitham Raslan 1908663671, jeg sendte mine papirer at det indholde om mine familiesammenføring i den 8/12/2014. I den 14/4/2015 fik jeg et brev fra jer om at du mangler nogen papirer og det gjorde jeg hermed direkte i den 16/4/2015, så fik jeg et anden brev i den 29/5/2015 og det svaret jeg hermed direkte. Indtil videre har jeg ikke fået nogen om min sag, der er nu gået mere 9 måneder, jeg vil gerne vide hvad der egentlig foregår med min sag . Jeg er meget ked af det der foregår da min familie har det dårligt i udlandet. Jeg håber at i vil kigge næmere på min sag, og jeg har to børn og min kone har det virkelig dårligt. Med venlig hilsen |
|
| |
|
Gæst |
#212015-09-08 08:26Fordi det pt er beskæmmende at være dansker! Kan min underskrift på nogen måde ændre det jeg ser disse dage, vil jeg være lknapt så flov!!! |
|
| |
|
Gæst |
#222015-09-08 08:29ارسلت اوراقي بتاريخ ٢٧/١١ /٢٠١٣ وبعد اربعة اشهر طلبوا اوراق بالعربي وبعد شهرين طلبوا ورقه اخرى وقالوا ان لم تكن موجوده نكتفي بالاوراق الموجوده واتصل بهم يقولوا انتظر وما زلت انتظر نرجوا المساعده |
|
| |
|
Gæst |
#232015-09-08 11:19Jeg vil gerne min familie |
|
| |
|
Gæst |
#242015-09-08 14:08Jeg har set hvordan den lange ventetid påvirker børnefamilierne. Jeg kender en flygtning som venter på at blive familiesammenført med sit barn, der er i Homs i Syrien. Ingen i byen går ud mere end højst nødvendigt. Drengen er 7 år og er i ventetiden blevet skadet i et raketangreb. Han skal opereres. Udlændingestyrelsen har ikke reageret på trods af flere henvendelser. Det er umenneskeligt. Ikke kun for drengen men også for den far der går og venter på familiesammenføring og i ventetidens bliver han slidt op af angst og afmagt. Jeg forstår ganske enkelt ikke hvilken interesse Danmark kan have i et sådant forløb. |
|
| |
|
Gæst |
#252015-09-08 18:06de er mennesker i nød, vi skal hjælpe dem, fra den ene side det er ISIS der slå dem ihjel og fra den andet side der er Natoś Bombning. TÆNK hvis det var vores egene børn, kvinder , mænd??? hvordan ville vi følte? hvordan ville det været? |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.