Imod sommertid
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
du har en computer kig på tiden den minder dig om hvornår du skal køre uret frem eller tilbage
alle her har computer brug uret i windows eller mac
Re:
Smartphones og computer gør det automatisk ja det indre ur omstilles ikke sammen med de øvrige ure men må du enten stå op en time tidlig/senere eller suck it up
Landmænd og deres dyr, i forhold til fodring. Det spare ikke synderligt på vores energi. Så hvorfor ikke bruge den tid(døgnrytme) vi mennesker og dyr er skabt til. Vore indre ur følger solen, og ikke et ur som vi har opfundet, og manipulere med.
Fordi jeg synes, det i bund og grund er noget underligt noget at ændre på noget så grundlæggende som "tiden". Det skaber ubalance på meget omfattende vis. Bl. a. bliver rådyr kørt ned, fordi biler f.eks. kører før eller senere, hvor der plejer at være ro. Dyr generelt bliver forvirrede, børn og mennesker lige så, kommer på forkert tid på arbejdet, er unødigt trætte eller vågner for tidligt, for det plejer kroppen at gøre og mange mange andre upraktiske ting i den naturlige balance. Så kan man sige "det vender de fleste sig hurtigt til" men hvorfor skal de? og nogen gør ikke :-)
Hmmmm jeg vil da godt ha sommer hele året :)
Er imod sommertid.
Jeg forstår bare ikke vi ikke kan få sommer hele året :)
Så slipper vi også med det bøvl med at skifte til vinterdæk :)
| This discussion has been closed. |
Re:
#98: -
din halvanden årige skal nok sove