HELT UD AF EU NU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Se dog på USA de har øvet sig de sidste 250 år. Vil nogen mon påstå det er den store succes? Nej kun stort, men ingen succes.
Re: Fatter jer ikke
#175: Beffer - Fatter jer ikke
Kampen for / mod hvad?
Udemokratiske EU
Men da den schweiziske befolknings afgørelse kommer på tværs af EU’s ønske om at fremme arbejdskraftens frie bevægelighed, har man påbegyndt sanktioner ved at udelukke landet fra samarbejde om forskning og udvikling. Det er uvist, om flere sanktioner vil følge efter.
EU’s politik over for Schweiz viser, at man overhovedet ikke respekterer en befolknings ret til at være herre i eget hus og kun ønsker at centralisere så meget magt som muligt i Bruxelles
Re:
Jeg er i shock over at folk vil ud af EU. Afhængig af Putin vælger så vi måske overfor 3 - verdenskrig, og i vil melde os ud af en stærk allince
Denne aftale har ødelagt alt for meget.
vores politikere tør ikke gå imod eu for der ku jo være fremtidig arbejds giver.
Danmark skal selv bestemme reglerne i Danmark.
Udskriv Folketingsvalg
Hvis det skal lykkes så må der Folketingsvalg til Nu må vi have visket tavlen ren nu. http://www.skrivunder.net/udskrivfolketingsvalgnu
Dejligt initiativ....nej, rettere livsvigtigt for vores land og ikke mindst kommende generationer!! Det er jo desværre en kendsgerning at de uhyggeligt rige bankfolk, som igen uhyggeligt nok er sluppet afsted med at hi-jacke den amerikanske regering, vil eje os alle!! Derfor startede USA også EU!! Med one world government for øje!! De må ikke lykkes, for størstedelen af regulære mennesker har ingen anelse om hvor store ændringer der så ville ske! Så ville vi komme til at kende betydningen bag ordet diktatur!! Jeg lover at jeg skal sætte det som et mål at promovere jeres underskrift-side, og finde nye underskrivere hvor end jeg går. Frit Danmark brødre og søstre!
| This discussion has been closed. |