HELT UD AF EU NU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Re: Spred budskabet
#10: Frae - Re: Spred budskabet
Du er genial, ved du hvilke ulemper EU giver andre medlemslande? for så kan vi meget lettere få flere indsamlinger :)
Re: Nordisk Union
Dette har faktisk været på tale :) Jeg støtter 100% op om din idé for både Vikingetiden og Middelalderen er gode beviser på at en nordisk union vil kunne klare sig fantastisk, for hvor Sverige og Norge har råvarer såsom sten og jern, så har Danmark tonsvis af råvarer i form af fødevarer (rigeligt med den slags til at kunne brødføde en nordisk union), samt varer som ler, salt og cement. Så en nordisk union tror jeg vil gavne os meget, især når man tænker på at Danskerne, Svenskerne og Nordmændene er stærkt forbundet både privat og økonomisk :) Du er velkommen til at svare tilbage på denne besked :) med lidt flere informationer ville jeg nok være i stand til at sætte en afstemning i gang :)
Hvornår fatter alle de ja-sigere, at det er noget værre lort de har fået rodet ud i?
Det Danske folk burde snart gøre oprør, så det kan forståes, evt. ved at belejre Christiansborg, så man hverken kan komme ud eller ind, indtil politikerne begynder at tænke på befolkningen, i stedet for deres egen pengepung, for det er den eneste de tænker på!
Fatter jer ikke
| This discussion has been closed. |