Undskyldning til godhavnsdrengene
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Jeg var også på Fårupgård i tresserne- med tærsk, minimal skolegang, ydmygelse og hårdt fysisk arbejde !
Jeg har underskrevet fordi, dem der forvalter loven skal lærer at tage ansvar og reflektere over hvad de har gang i. Der er for meget, magt anvendelse i det offentlige også i dag.
Jeg så på TV Nordsjælland to ældre Mænd fortælle , og syntes at de i aller højste gred fortjener fred i resten af deres liv . Giv dem så en undskyldning så de kan få deres selvrespægt tilbage som blev stjålet da der ikke var nogle der tog ansvar i den tid de var børn . Venlig hilsen og healing til jer som var dem det gik ud over . Må i nu få det bedste ud af resten af Livet kh Johanna Hella Skytte
Efterfølgende misbruger med diverse traumer.
Jeg vil kæmpe med andre i samme båd.
Forventer også en undskyldning, som efterfølgende
giver fred i sjæl og sind!
En undskyldning er ikke urimeligt!
Som tidligere børnecenter barn (i1993-94) føler jeg virkelig med dem og jeg synes det er frygteligt at læse om deres oplevelser og misbrug. Tiden for min børnecenter periode var en helt anden og med andre pædagogiske midler, dog græder mit hjerte over disse drenge/mænds skæbne. På BCH var der masser af varme og omsorg, og det er vigtigt, når man er anbragt uden for hjemmet. Giv disse mænd en undskyldning og helst en offentlig og mediedækket undskyldning!
venlig hilsen
KIM BERG
mail. [email protected]
Om dette skete idag, blev de voksne sat i fængsel
Varme hilsner til alle mine gamle venner fra Godhavn,som gør alt, for at få en retfærdig undskyldning. Tænker på jer At det skal være så svært at få en undskyldning for alle de tæsk og psykisk tortur, man fik som barn.
Om dette skete idag, blev de voksne sat i fængsel
| This discussion has been closed. |