Nej tak til Gensidig Forsørgelsespligt!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Men det er tydeligt at mærke at, I enten er meget uoplyste, snotdumme, eller værst af alt kolde selviske sjæle, der værdsætter design og rang højere end mennesker!
Re:
ved du hva vandango. nu lukker du lige røvhullet.12000 mennesker mister alt
. og værst af alt en indtægt. hvis du nogensinde tror det vil gavne nogen tar du sku fejl med din latterlige holdning.må du af hjertet dø...krimineliteten stiger markant 2014. for folk får brug for pengene den ene eller den anden måde.ttror du virkelig det er en luksus at modtage kontan kontant hjælp og tror du det er noget man vælger? nu må du fanme stramme dit selvfede ego an og lukke røven for du ved ikke en skid. kæft en personlighed du har. men endnu større uvidenhed.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202178524079953
Jeg tænker at alle der har stemt på den siddende regering, må føle sig forrådt. Og jeg kan kun anbefale alle til ikke at stemme ved næste valg - det er faktisk den eneste mulighed for, at folkevalgte fra dette nul-punkt, vil respektere deres vælgere.
Selv efter kommunalvalget springer de valgte fra stol til stol - og svigter deres vælgere. Hvis en folkevalgt politikker ikke længere kan stå inde for det H/H gik til valg på - så burde de trække sig til fordel for sin runner-up.
Men lad være med at stemme til næste valg - så "krukkerne" kan blive renset ud med rigtige mennesker, der lever i og er afhængig af de politiske konsekvenser. Det vil være mere autentisk og troværdigt.
Kærligst Jan
Re:
Det gør du da også, hvis du får kontanthjælp. Så er det bare en hel masse du ikke kender og som du ikke har noget at gøre med, der skal betale istedet for dem, du elsker og bor sammen med og som man må formode gerne vil hjælpe dig. Hvorfor skal jeg betale til dig, hvis din kæreste ikke vil?
Ja til forsørgerpligt.
Man må yde for at kunne nyde.
Man kan ikke forvente et liv i luksus, hvis ikke man selv finansiere det.
Så hellere at skatten blev sat ned for arbejdsstyrken.!
Dette er måske en hjælp til at blive hørt!
| This discussion has been closed. |