Nej tak til Gensidig Forsørgelsespligt!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Osse mig , med et snuptag er min samlever pludselig blevet (rask) for i stedet for at det før var kommunen som betalte alt hendes smertestillende og diabetes medicin er det nu mig fordi jeg ligger højre i løn(som faglært)
Re: GF
Jeg er igang med at skrive en artikel til medierne, ville det være okay med dig hvis jeg bruger noget af det du har skrevet her ? Det er nemlig utrolig flot formuleret og det er lige præcis det samme jeg selv tænker :)
Re:
syntes du ikke det er mere uretfatitgt at vi skal forsørge jer , med alle de penge hun får fra staten i børnepenge , og børnetilskud hver 3 mrd . tag dig sammen mand er vi et fælles socialt land må vi alle offer os, har selv været gift i 16 år og de sidste 3 år har jeg forsørget min farmilie, da mmin kone kom til skade på arbejdet og er indvadlid idag
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: http://jyllands-posten.dk/indland/ECE6271528/professor-forsoergerpligt-strider-mod-grundloven/
This comment has been removed by the person who wrote it.
Jeg er røget på kontanthjælp selvom jeg er handicappet. Jeg har en forfærdelig knæ lidelse der ikke kan forbedres. Min brusk og knogler smuldre væk, derfor kan jeg heller ikke bære nye knæ. Jeg går på smerte klinik, og har fået flere hjælpemidler til hjemmet. Oven i har jeg fået en depression. Trods det siger den kommunale læge jeg intet fejler. Nu står jeg til at miste halvdelen af min kontanthjælp pr 1 Jan. Og hele kontanthjælpen 1 jan 2015. Jeg aner ikke mine levende råd, da min kæreste tjener godt men desværre betaler rigtig meget af på gammel gæld. Det er sindsygt at min datter, kæreste og jeg skal lide endnu mere, 'bare' fordi jeg er syg. Systemet gør svage mennesker mere svage og syge.
| This discussion has been closed. |