Forlang frie søer
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Re:
Sikke da en fuldstændig tåbelig sammenligning... Jeg ka fortælle dig, at det sikkert er mange andre lande, hvor børn har det meget værre end i Danmark, hvilket jeg ikke håber at der i din terminologi sir at børn derfor ikk har ret til bedre velfærd her hjemme.. Jeg ved helt 100 at de grise der har det af bæ, og min holdning er, at de fortjener bedre.. (Din holdning fangede jeg ikke lige, fangede blot en fortælling om Kina??)
:)
,det burde total forbydes.Jeg er flov over at leve i et land med så lille en respekt for dyrenes velfærd
Det er på tide forbrugerne begynder at tænke på dyrenes trivsel. Ja - kød fra fritgående dyr koster mere, men hvis vi nu hver især, begyndte at spise lidt mindre kød, kan det godt lade sig gøre rent økonomisk. Så kære forbrugere - kom nu ind i kampen, og hjælp dyrene til at få et bedre liv. Det er da det mindste vi kan gøre for de dyr, som ender som aftensmad på vore tallerkener.
Kh
Kirsten Skaarup
Re:
Det er bare sådan, at selvom du køber øko æg og kød, så er det ikke ensbetydende med, at dyrene er mere frie. Deres foder er mere rent og de bliver ikke pumpet med stoffer, men de er stadig låst fast sammen.
Re: Vis man gør det.
Vis man gør til de har mere plads så ligger de sig på ungerne så dør de. VIl det være smart?
Problemet er i tænker kun på soen i tænker ikke på små grisene. Tænk på begge 2 når i skriver det her
| This discussion has been closed. |