Drop forslag om områdeledelse
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Drop forslag om områdeledelse.
|
Gæst |
#12016-10-20 10:34Er godt nok folkepensionist, men pædagog alligevel! Det er svært nok at have en finger på pulsen som leder som det er nu! Det er helt vanvittigt at forestille sig hvordan det skal foregå med sådan en ordning! |
|
| |
|
Bodil |
#2 Re:2016-10-20 19:14Vi er mange, som deler din bekymring. God ledelse forudsætter nær ledelse af en leder, som kender hverdagens vilkår og som kan træffe reelle beslutninger. Det bliver svært - for ikke at sige umuligt - med områdeledelse. Mvh Bodil |
|
| |
|
Gæst |
#32016-10-20 20:18Det stærke forældreengagement i forældrebestyrelserne er i fare, da bestyrelserne bliver nedlagt i de enkelte børnehaver/skoler. Byrådet bør istedet værne om alle de frivillige forældrekræfter, der konstant arbejder for at forbedre dagligdagen for vores børn. |
|
| |
|
Bodil |
#4 Re:2016-10-21 05:44Du har helt ret. Rigtig mange forældre vil gerne engagere sig i de vilkår, som deres børn har i dagligdagen. Og rigtig mange forældre søger bevidst mod institutioner, som selvstændigt kan udfolde en bestemt pædagogik eller profil. Hvorfor ødelægge det ved at centralisere og dermed fjerne nærhedsprincippet og institutionernes selvbestemmelse? Håber ikke, at forslaget bliver vedtaget. /Bodil |
|
| |
|
Gæst |
#52016-10-21 12:27Vi har det i taastrup kommune hvor jeg arbejder og det er det værste lort. |
|
| |
|
Gæst |
#62016-10-25 09:34Er dybt uenig i denne type af ledelse. |
|
| |
|
Gæst |
#72016-11-04 07:52Da jeg ønsker selvstændige indstitutioner, da de er bedre end de offentlige, børnehaver osv |
|
| |
|
Gæst |
#82016-11-08 17:08De udfordrede børn og deres forældre, går en mørk tid i møde, hvis dette bliver en realitet |
|
| |
|
Gæst |
#92016-11-09 07:03Jeg har arbejdet i Køge Kommune hvor man gjorde det samme. På Lellinge skole havde vi ikke nogen daglig leder og der var store problemer i hverdagen, for både lærere men også for forældre, som ikke kunne komme i kontakt med ledelsen. Skolebestyrelsen skulle også være samlet for Lellinge og Vemmedrup skole, det på trods af at der var forskellige værdier og ønsker. Mange forældre var utilfredse og flyttede deres børn til andre skoler i Køge kommune og affolkede Lellinge skole. Til sidst valgte man fra Køge kommunes side at nedlægge skolen. Kan absolut ikke anbefale forslaget |
|
| |
|
Gæst |
#102016-11-19 19:19Jeg tror ikke på at områdeledelse er den rigtige ledelsesform for skoler og i særdeleshed ikke landsbyskoler. |
|
| |
|
Jacob |
#11 Vil gerne trække min underskrift tilbage.. - kan man det....?2016-11-28 09:28.... - er blevet noget klogere på hele debatten siden sidst, og har desværre handlet forkert da jeg fik skrevet under... Håber der findes en vejledning til en "fortrydknap".. /Jacob. |
|
| |
|
Gæst |
#12 Re: Vil gerne trække min underskrift tilbage.. - kan man det....?2017-05-13 06:12 |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.