Bevar kommandoposten "Det Gule Palæ"! (kendt fra OLSEN-BANDEN)
Bevar kommandoposten "Det Gule Palæ"! (kendt fra OLSEN-BANDEN) / Beskeder / Spendenkonto für Olsenbanden-Stellwerk / Indsamlingskonto til "Det Gule Palæ" / Kommentarer
|
Gæst |
#12015-02-02 19:02Gedser....??? det er dælme langt fra Valby ? Var det ikke mere nærliggende at vælge Køge ???? |
|
| |
|
DDPDL |
#2 Re:2015-02-02 19:47KØGE ! !. Den skal fuldstændig ombygges til elektrisk hurtigtogsbanegård i forbindelse med Femernbanen, samt hele stationsområdet skal ombygges i den helt store stil med stort center. parkering og meget meget mere. ØSJK er allerede ved at flytte deres materiel ind på junkers fabrikker, idet at der hvor det står nu, skal der totalt bygges om. Så Køge er nok ikke noget godt sted... Og da tyskerne også har en hånd med i flytningen og indsamling af penge, så er det nok mere relevant at det ryger til Gedser hvor det også ville kunne ses af tyske turister når de kører fra færgen. "Schau Mama !. Es gibt der stellwerk von die Olsenbande" |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.