Skrivunder.net

Bevar slagtergårdene på Vesterbro: Vesterbros Kulturarv.

Nu river de Slagtergårdene på Vesterbro ned ...... Lad os stoppe det.

Gæst#1 Jan 30, 2018, 13:18
Hej Hanne.
Godt arbejde. Jeg ærger mig også over at det politikerne næsten altid lytter til er investorer med mange penge som vil smide x-antal millioner i kommunekassen.

Mvh
Simon
Gæst#2 Jan 30, 2018, 13:42
JA til BEVAR et stykke af det originale København - og skam på dem der løfter penge over et stykke værdifuld bevaret Københavnerfortid
Gæst#3 Jan 30, 2018, 19:07

Godt kæmpet!

håber det lykkes Hanne :-)

DBH

Ditte

Gæst#4 Jan 30, 2018, 21:06
Kære Hanne og initiativ tagere - kan vi lave folkering som de gjorde med Bevar Amager Fælled?
Gæst#5 Jan 31, 2018, 04:43
hej godt initiativ.
Vi skal skal vise at politikerne ikke bare kan side på deres piedestatler (byråd og udvalg) og tage beslutninger hen over hovedet på befolkningen. enevælden blev afskaffet i 1849 og befolkningen har forlængst lært at læse og skrive - og tænke selv.
Jeg mener dog ikke vi skal bygge alment boligbyggeri - men renovere såvi kan få et interessant byområde der kan give en byhistorisk dokumentation om arbejderlivet i dengang. Ligesom jødekvarteret “Marais” i Paris.
Gæst#6 Jan 31, 2018, 19:41
godt gået jeg har skrevet under.
Gæst#7 Feb 01, 2018, 14:35
Jeg har skrevet under . Jeg kan vel ikke gøre det igen ?
Min omgangs kreds også !

Vh
Lone Plaetner, Billedkunstner.
Gæst#8 Feb 04, 2018, 09:49
Hvornår skal den afleveres nu at vi er nået over 10.000?

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.