BEVAR MOTORSPORT I DANMARK
Kontakt forfatteren af dette andragende
Så kan man tage på et respekt for fart kursus!
Syntes det er ærgeligt hvis folk bruger det som argumentation. Det får bare motorsporten til at fremstå dumt :)
folk er sgu sarte, når de flytter OP VED SIDEN AF JYLLANDSRINGEN og begynder at klage over støj, om end de flyttede dertil efter ringen blev anlagt.
Ja nu mener folk, som jer at det sikkert ikke vil hjælpe med nogle baner. Men der tager i meget felj. Dem som køre race på åbengade, gør det ja uaceptabelt, men de gør det for at blive hørt om at få en eller flere baner i danmark, i stil med den Svenskerne har..
Så Syntes dennne side, som Kenn Egtved har lavet er kanon, og jeg vil støtte den..
Trist men sandt
Det er op ad bakke for sport der enten støjer, forurener, lugter el på anden måde generer naboer el miljøfolk i dette land.
Når ikke engang motorsportens højt profilerede folk fks. Tom K, Jan M, Casper E, osv. gider gøre en indsats for sporten men bare søger udlands så kommer der nok aldrig lys på problemerne....
Nææ men gøre det attraktivt fra dag til dag for folk fra 3verdens lande så de kan få nytte af vores samfund det kan man NEMT... SYGT samfund vi har udviklet os til.
TRIST MEN SANDT....
Jeg synes det er skammeligt at de selv samme mennesker der ønsker banerne væk ikke viger tilbage for at køre med diverse motoriserede haveredskaber på alle tider af døgnet,samt bygge om i samtlige weekends over sommeren.
ps. jeg har to børnebørn der kører speedway og ved hvor meget træning der skal til, derfor lad os beholde motorsporten som er til glæde for rigtig mange.
Her i min om egen er det allerede alt for galt, folk køre med hovedet under armen...! Det ville være en stor hjælp vis vi fik en bane :-)
| This discussion has been closed. |