Bevar Københavns naturhistoriske kronjuvel!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Bevar naturen
Selvfølgelig skal det dyrebare plante og dyreriget bevares... Der er fornylig fundet en ny orkideer-art.
Hav respekt for naturen, for jorden, miljøet og mennesker. Man ved at mennesker der bor tæt på natur lever længere.
Byg nye boliger i udtjente industriområder og andre forfaldne levnu, så vi kan erstatte forfaldne områder med nyt og funktionelt.
De er fuldstændigt skudt i roen. De stopper først når alt er udryddet og dækket af huse, glas og stål. Bare pletter bliver til græsplæne. Amager set fra luften var engang grøn i vest og grå i øst. Nu skal Amager være total grå og sprøjtes til med gift og begraves under asfalt og beton...Dø din skod ø...
Blomster.
Bevar den smukke natur
Jeg går tur med min hund her hver dag, det er et fantastisk sted. Jeg er ked af at der ikke er noget som hedder et fredet område mere når først regeringen bestemmer sig for noget! Bevar fælleden og den natur vi har tilbage i København og find et andet sted til de moderne byggerier.
Jeg går tit tur i Amager Fælled og samler urter og bare for at slappe af og fare lidt vild;=) Jeg har blandt andet set en slange og blevet glad for at se alle de dyr, der bor der. For alle disse dyr er det deres hjem!!! Og der er også børn, der spiller rollespil i weekenden og en masse mennesker, der løber i Amager Fælled. Amager Fælled skal bevares! Det er et fantastisk sted. Ha' respekt og kærlighed til naturen.
| This discussion has been closed. |