Bevar Københavns naturhistoriske kronjuvel!
Kontakt forfatteren af dette andragende
VH Anne-Grethe Hansen.
VH Anne-Grethe Hansen.
Da jeg er medlem af både DN og dansk ornitologisk forening, hvor jeg ligeledes guider for www.doftravel.dk med fokus på vores Københavnske oaser særligt Utterslev mose, så ser jeg det som min pligt! Vi skal bevare den særlige biodiversitet, den unikke bynatur og grønne ånde huller, som de er tænkt fra naturens side.
Området skal ikke ødelægges af store gennemgående veje med mange larmende biler.
Fordi en attraktiv by kræver mere end boligbyggeri, det er naturen som giver yderligere livskvalitet.
Når man er imod noget må man jo så i al beskedenhed anvise bedre alternativer. Hvis der ikke skal bygges på Amager, hvor skal der så opføres de mange nye ejendomme, og hvad er konsekvenserne der.
Skal man vælge mellem 2 onder - skal man jo vælge det mindst slemme - og er det i al fairnes ikke det man vælger her?
Re:
Naturligvis kan man bevare for meget natur - hvis al oprindelig natur skulle bevares/genskabes i Danmark, kunne der jo ikke bo mennesker i noget nævneværdigt omfang.
Så det er et super dårligt påstulat.
Re:
Det er netop kernen - natur er ikke kultur - skulle naturen være kultur - er det kulturnatur og så er arven væk.
| This discussion has been closed. |