Bevar autisme-klasserne på Storebæltsskolen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Politik
Så var dette nok ikke kommet på tale. Man kunne ønske sig at vores politikere var lidt mere oplyste inden for de specialområder de her beskæftiger sig med. Er der da slet ikke flere politikere der sætter mennesket frem for økonomien? Jeg er snart flov over at være en del af det her, og måske endnu mere flov over at have stemt på disse politikere, som tydeligvis ikke magter deres opgave.
Carl Erling Pedersen
Vi er alle ligeværdige, men ikke ligestillede
This comment has been removed by the person who wrote it.
Del, del, del!!
Vil opfordre alle til at dele underskriftsindsamlingen så meget i kan, på de sociale medier i er medlem af! (Facebook, Twitter osv.)! Jo flere der ser det her, jo flere underskrifter! :-) I kan jo selvfølgelig også opfordre folk til det via mund-til-øre metoden! :-D
hvem skal betale
Men min familie har selv oplevet at det har været en rigtig god skole til ham, fordi de har taget sig tid til ham.
Nu går han på CSU i Slagelse og er også rigtig glad for det :)
Tænk jer lidt om
Syntes lidt man glemmer at det er en kæmpe udgift for kommunen at der skal bruges så mange penge på den skole... bliver utrolig vred når man læser at der er 2-3 elever i hver klasse og hvor meget personale der er på.... hvad med os der har børn i normale klasser, der er de tit 28 i klassen og 1 lærer, og hvis man har et barn der har svært ved dansk, er der ingen mulighed for ekstra støtte, fordi der skal spares..... så syntes måske i skulle tænke lidt over hvor mange penge der bliver smidt efter jeres børn, bare fordi de ikke er normale....
må selv betale
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Tænk jer lidt om
#21: Korsør pigen - Tænk jer lidt om
Bare rolig Korsør-pigen, hvis vi skal se på det på med penge-øjnene, så kommer de autisme- (og andre diagnosebørn der har helt særlige forudsætninger for at fungere) børn ind i de normale klasser, altså også ind i dine børns klasser. Dem der allerede er i klassen grundet den nye inklusion er dem der er vurderet til at kunne være der med lidt ekstra støttetimer, og tæller ikke med i den pulje. SÅ skal du se løjer, og så vil du også forstå hvorfor der er brug for de voksne der er brug for.
Hvis du mener at der er for mange elever i klassen, så er vi helt enige, men det er en helt anden diskution. Gør dig selv en tjeneste og lad være med at blande de to diskutioner sammen, gør hellere som Forældrene her og kæmp for din sag, men ikke på bekostning af de børn der har det allersværest, pengene er nemlig SÅ godt givet ud, hvis det betyder at de 2-3 elever ender med at kunne fungere i samfundet! (ellers skal dem der fungerer betale et langt større beløb over tid, bare sådan hvis vi skal blive i snævre økonomiske rammer)
Venlig hilsen en der reelt bekymrer sig om ALLE børn, og syntes der er særlig grund til det for tiden.
Re: må selv betale
Så vil jeg klart opfordre jer til at kæmpe for jeres søn på samme måde som disse forældre kæmper. Det tager tid og penge, det koster tårer og en voldsom mængde frustration, og alvorligt talt, hvis i har penge til at betale så er det betydeligt nemmere end at kæmpe denne kamp. Og hvorfor skulle i ikke selv betale for at komme på efterskole? Specialskole og efterskole er jo ikke det samme? er det en ordblinde-efterskole? (jeg spørger ikke for at være tarvelig, men fordi jeg reelt er nysgerrig, da jeg altid er interessseret i at lære mere om hvordan man kan hjælpe børn med div. udfordringer.
mvh
| This discussion has been closed. |