BEVAR AMAGER FÆLLED!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Der er så lidt grønt tilbage i Kbh og fælleden er en stor del af det " endnu " frygter at vi så småt får spist hele fælleden ved at bygge diverse veje, campingpladser, tunneler osv..
Får det en ende? Jeg tror det desværre ikke, med mindre vi står sammen og råber op, hver gang regeringen får en ny ide.
Jeg ønsker bestemt heller ikke mere trafik på Artillerivej end der allerede er nu, det er mere end rigeligt.
Jeg skrev under, på bevaring af Amager Fælled, fordi jeg er vokset op i Urban Planen og har rendt rundt på Amager Fælled som barn. det var det skønneste tilflugtsted til at få fred og ro og slippe for alt hvad man synes var irriterende. Jeg har plukket tonsvis af skønne buketter af vilde blomster og jeg kunne bruge timer på fælleden. Allerede i dag er fælleden jo blevet strømlinet og park lignende, hvor den førhen var den rene dejlige natur og jeg mener bestemt ikke den skal ødelægges mere end den er i forvejen.
Helt ærlig i kan jo lade være at klumpe jer sammen derover
Så i ligger jo som i har redt
I har tog stog undergrundsbanen og busser og så vil i også have plads til dem men ikke hor der er det
Få dog armene ned og se lidt fornuft i jeres underskriftsindsamling det er jo spil af tid
Og fælledparken er den ikke bare noget de røde bruger når de skal have luftet fanen så må de jo bare råbe lidt højere
Ude i landkommunerne kan det blive mere og mere svært at komme frem med offentlig transport til og fra de sædvanlige gøremål - men i byerne skulle det dog være muligt. Ellers må vi atter lave nogle bilfrie dage, hvilket også vil være et stort besparende projekt mht CO2-regnskab.
Bevar Amager Fælled.
Det er ikke meningen hver en lille bar plet straks skal bebygges med glashuse.
| This discussion has been closed. |
Det ville også være rigtig synd for alle dem der går ture med eller uden hunde, og alle de børn der rider derude...