Bevar Almegårds Kaserne
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Vel lige så meget svineri, når forsvaret har brugt milliarder på værdiløse helikoptere?
... men Bornholm er god nok som atom-skraldeplads??!
Bevar Almegårds kaserne
hårdere end andre landsdele, for øen er isoleret og her ikke er så mange andre muligheder
Denne kaserne skal bevares!!
Almegårds Kaserne
Vi har snart ikke noget tilbage herover
for mig og min familie vil det betyde at vi skal flytte over. der er intet arbejde at få: Derudover er Bornholm et særdeles godt uddannelses sted. Prøv at kigge på et kort kort over Jylland fra Nord til Syd mon ikke der kunne findes en eller to mere derover der måske istedet burde lukke. Vi har ikke mulighed for at køre til nabo kasernen.
Det vil jeg gerne...var værnepligtig i 1973 og i 1974 i opklaringen/dyssekanonsektionen, hed det dengang :-) det er efter min mening også det mest egnet sted i Danmark, og Danmark har vel også en aftale med Rusland (fra 1945/46) om, at være tilstede her på bornholm ;-) Venligst J.K.Street, Sorthat-Muleby, Bornholm.
untagen Bornholm, de havde stadig russerne på besøg.
Re: Bevar Almegaards kaserne
#20: mik - Bevar Almegaards kaserne
jeg gir dig fuldstændig ret. de har det bedste uddandelsessted for værnepligt. Det hører man ofte.
Så bevar Kasernen .og de udsendte for en god uddandelse inden de skal ud i mission. Jeg tror ikke ham forsvarsminister
ved hvor Bornholm ligger.Men, han har måske ikke haft geografi i skolen??
| This discussion has been closed. |