Bevar 7.-9. klasserne på Langå skole
Kontakt forfatteren af dette andragende
Gæst#1 Jun 14, 2012, 14:19
Skriv venligst under. Det gælder vores, vores børn og ikke mindst byens fremtid. Tak
Gæst#2 Jun 14, 2012, 16:06
Det er simpelthen ikke løsningen at centralisere uddannelsesinstitutioner. En uddannelsesmaskine skaber dårligere læringsmiljøer end mindre, lokale løsninger.
Gæst#3 Jun 15, 2012, 00:25
Jeg har gået på Langå skole - og tog 7.8.9. klasse på hornbæk skole. det kan ikke sammenlignes Langå skole er fantastisk- , lærerne er vellidte, motiverende, inspirerende og kreative. Sammenholdet i min klasse på langå skole var super - har stadig kontakt til mange af mine tidligere medstuderende.
Gæst#4 Jun 16, 2012, 19:06
Selvfølgelig skal børn fra Langå og omegn gå i Langå skole!
Ideen om at de ældste elever skal flyttes til Randers kan ikke være andet end et meget klodset forsøg på at redde nogle lukningstruede skoler i Randers på Langås bekostning. Hvad med at flytte den anden vej?
Ideen om at de ældste elever skal flyttes til Randers kan ikke være andet end et meget klodset forsøg på at redde nogle lukningstruede skoler i Randers på Langås bekostning. Hvad med at flytte den anden vej?
Gæst#5 Jun 21, 2012, 10:28
Selvfølgelig skal de unge blive i byen ellers bliver det en soveby og der er ikke meget ide i at bruge tiden i en bus
| This discussion has been closed. |