Bedre behandling for patienter med flåtbårne infektioner kræves
Kontakt forfatteren af dette andragende
Hjælp patienter som jeg til bedre behandling i Danmark
Jeg er ramt af borrelia og har noget vigtigt på hjertet - Vi patienter i Danmark kæmper nemlig med sygdommen alene! Hjælp ved at støtte op om nyt lovforslag, der skal sikre bedre behandling til borreliaramte i DK! Lån os et par sekunder af dit liv og skriv under!
Det er skræmmende viden - at gå rundt med en inflammation i hjertet ingen læger herhjemme tager seriøst er pga. borrelia! Det gør den hjælp jeg får tilbudt både utilstrækkelig, forkert og livsfarlig! Derfor vælger jeg ofte, at tage hjerteanfaldene hjemme i håbet om det bedste - og søge hjælp til behandling i udlandet! Det er en dyr affære - men som tilstanden er i Danmark har jeg ganske simpelt ikke 'råd' til andet!
Hjælp med at sikre bedre test og behandling af borreliapatienter herhjemme - skriv under på underskriftindsamlingen om lovforslag til netop det!
På forhånd tak for din tid og støtte - vi er flere og flere der har brug for hjælpen!
Lider selv af ME/CFS og har INGEN hjælp fået. Jeg er direkte bange for at blive en del af systemet, da jeg ser SÅ meget mistillid og fejlbehandlinger hos mine medpatienter.
Fordi det kan ramme alle
Fordi vi skal kunne stole på vores sygehusvæsen
Global epidemi - National indsats er en begyndelse
Jeg er en af dem der ligger samfundet til last. Er for nylig testet positiv (inkl. et utal co-infektioner) i udlandet for egen regning. Der er gode dage og der er dårlige dage. Sådan har mit liv foldet sig ud lige siden jeg var barn. Det er også i barndommen jeg husker at være blevet bidt af utallige flåter... Det danske sundhedsvæsen, og endda min egen familie griner af min påstand om kronisk borreliose, på trods af at jeg har været døden nær. Jeg holder mig selv kørende ved hjælp af så kaldt "alternativ medicin", men kun lige akkurat. At folde iboende potentialer ud er ren utopi når kroppen er i konstant akutberedskab. Hjælp mig og mange andre ved at skrive under nu! Hjælp os til et værdigt liv. Tak!
Hvis Sverige og Tyskland kan, burde vi også kunne ku.
Fordi jeg selv har haft en boreliavirus. Efter 1 år med forskellige sygdomme og 6 penicillin behandlinger, blev der taget en blodprøve, den viste der var spor af boreliavirus. Hver gang jeg kom til lægen sagde de jeg ikke fejlede noget Idag har jeg fået en kronisk sygdom, der hedder morphea cupe sabre. Jeg har læst at den højst sansynlig er kommet efter borrelia virusen. Jeg får kemo sprøjter for at holde sygdommen i ro, så min livs kvalitet er væsentligt forringet.
| This discussion has been closed. |